Ishtiaq Khushi Skrevet 25. oktober 2003 Skrevet 25. oktober 2003 Er det virkelig pga. overtro at de fleste passasjerfly ikke har seterad med nummer 13? Eller finnes det en bedre grunn til det? Siter
Morten Nelson Skrevet 25. oktober 2003 Skrevet 25. oktober 2003 I usa er det flere høye bygg som har hoppet over 13 etasje og gått rett fra 12 til 14. Syns jeg husker å lese at det var pga overtro. Er vel sikkert det samme med flyene. Siter
Dag Johansen Skrevet 25. oktober 2003 Skrevet 25. oktober 2003 Det er vel heller indirekte det. De er vel redd at ingen vil sitte på den raden om den hadde vært det. Dette er på samme måte på hoteller - du finner skjelden rom 13 i en etasje, og i mange tilfeller har de vist glemt å bygge hele 13. etasje Siter
Arne Øverland Skrevet 25. oktober 2003 Skrevet 25. oktober 2003 Noen flyselskaper har ikke med seterad 13 i flyene. går rett fra 12 til 14 Siter
Gjest Skrevet 25. oktober 2003 Skrevet 25. oktober 2003 Noen flyselskaper har ikke med seterad 13 i flyene. går rett fra 12 til 14 Var det ikke det han nettopp sa? Er det virkelig pga. overtro at de fleste passasjerfly ikke har seterad med nummer 13? Eller finnes det en bedre grunn til det? Siter
Vidar Martinsen Skrevet 25. oktober 2003 Skrevet 25. oktober 2003 Alle hotellene burde innføre en like hyggelig plass istedenfor, slik som SAS hotellet i Bodø har gjort med "Topp 13". Har brukt mang en stund der uten at noe overnaturlig har skjedd av den grunn... Til de uinvidde: "Topp 13" er en av hotellets barer som er plassert på toppen av hotellet! Fin plass med god utsikt over Byen. Siter
Kjell Morten Skrevet 25. oktober 2003 Skrevet 25. oktober 2003 MIn erfaring naa, med aa fly innenriks i USA, er at de fleste fly har seterad 13. Jeg vet at det ikke har vaert det foer, men det ser ut som om nyere fly har det..... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.