Daniel Eliassen Skrevet 18. oktober 2003 Skrevet 18. oktober 2003 Hvordan kommer man i gang med gmax? Har hørt at det er noen filer du må ha for å konvertere det du lager i gmax til fs. Noen som vet hvor jeg finner fila Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 18. oktober 2003 Skrevet 18. oktober 2003 Hvilken versjon av FS har du? Har du lastet ned Gmax eller brukt den som er med i FS2002PRO/FS2004? Du kan jo prøve en av disse tutorialene: The Stupid Idiots' Guide to starting with gMax Gmax Aircraft Tutorial Prøv også å søke på kaffekroken etter Gmax. Siter
Andrew Thomsen Skrevet 18. oktober 2003 Skrevet 18. oktober 2003 Det er også på sin plass å si dette: Det undrer meg at det snakkes så fint om at man må ha MakeMDL i GMax\\Plugins. Men dette er jo like langt! Uten fila FsModelExp.dle (i tillegg) funker det ikke...! (Vet ikke HVOR denne normalt kan finnes....) Siter
Daniel Eliassen Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Skrevet 18. oktober 2003 Hvilken versjon av FS har du? Har du lastet ned Gmax eller brukt den som er med i FS2002PRO/FS2004? Du kan jo prøve en av disse tutorialene: The Stupid Idiots' Guide to starting with gMax Gmax Aircraft Tutorial Prøv også å søke på kaffekroken etter Gmax. Jeg finner ikke Gmax'en som følger med i fs2004. Er den på¨en cd eller no? Siter
Daniel Eliassen Skrevet 15. november 2003 Forfatter Skrevet 15. november 2003 Det er også på sin plass å si dette: Det undrer meg at det snakkes så fint om at man må ha MakeMDL i GMax\\Plugins. Men dette er jo like langt! Uten fila FsModelExp.dle (i tillegg) funker det ikke...! (Vet ikke HVOR denne normalt kan finnes....) Noen som hvet hvor denne filen er, eller kan sende meg den? Siter
Daniel Eliassen Skrevet 15. november 2003 Forfatter Skrevet 15. november 2003 Gmax versjonen jeg har ble lastet ned fra descreet Siter
Andrew Thomsen Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Daniel, Dette har irritert meg kraftig, lenge! Er denne FSmodelexp.dll liksom en stor hemmelighet?? Lurer også på hvor den kan lastes ned! Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Det er jo bare å søke med google, eller for den sakens skyld her på forumet! Fant den på siden til en kjent simmer her... FSModelExp.dle Siter
Daniel Eliassen Skrevet 15. november 2003 Forfatter Skrevet 15. november 2003 Hvordan lager man harde overflater i GMAx? Siter
Fredrik Bachke Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Det undrer meg at det snakkes så fint om at man må ha MakeMDL i GMax\\Plugins. hvor finner vi denne da???? Siter
Daniel Eliassen Skrevet 15. november 2003 Forfatter Skrevet 15. november 2003 Hvordan lager man harde overflater i GMAx? Noen som vet? Siter
Stig Harald Ådland Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Hvordan lager man harde overflater i GMAx? Noen som vet? Det går ikke an med Gmax alene, men du kan feks bruke FSSC og lage en flatten/høyde der du vil ha den harde overflaten, spørs hva du er ute etter å lage... Siter
Daniel Eliassen Skrevet 16. november 2003 Forfatter Skrevet 16. november 2003 Jeg tenker på å lage runway og taxeway med egne texturer? Hvilket program kan man bruke til det? PS: må være gratis Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Er det noen som vet hvordan man legger på texturer i gmax?? Siter
Per Arild Sehl Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Hei Det ligger en "GMAX Scenery Tutorial" HER på SDK sidene til MS. Er OK som en starter... Ellers ligger det masse om dette temaet rundt om Siter
Daniel Eliassen Skrevet 16. november 2003 Forfatter Skrevet 16. november 2003 Men tutorialet gir ikke rett beskrivelse (etter min mening) om hvordan man legger til texturer. Material editoren på bildet ser helt forskjellig ut fra den som faktisk er i gmax Siter
Per Arild Sehl Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Denne tutorialen er vel laget etter versjon 1.1. Material Editor i 1.2 er litt forskjellig. Men du kan prøve Her og HER. , særlig FsAlpha har mye bra. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.