Gå til innhold

Lo-mac-demo


Morten Nelson

Anbefalte innlegg

Testa nettopp demoen, og jeg gleder meg VILT til å teste ut den fulle versjonen. Spilte med stikke, og det forklarer vel hvorfor jeg ble skutt ned relativt fort :P Fant bl.a. ut at en A10 flyr veeeeeldig dårlig når alt ifra vingens bak-kant og bakover er borte :P

 

Men fra spøk til revolver: jeg gleder meg også veldig til å teste ut Multiplayer-delen av dette spillet. Noen som veit om det kommer en Dedikert Server til Lo-Mac?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh Jan-Reidar, hva pleier militære sims å gå ut på?

 

Må gå an å spørre. Jeg er desverre ikke noen dataspill-nerd, så da må det jo gå an å spørre i det minste. Alt jeg har prøvd av militære sims er Falcon 4.0. Og det jeg mente var oppdragene, dvs i Falcon var det jo Korea krigen som stod i fokus, så da lurte jeg jo bare på hva som stod i fokus i lomac osv.

 

Mvh

 

J.R.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger da ikke å være dataspil-nerd for å forstå det...

 

Men, nok om det!

I Lock On så flyr man i en fiktiv konflikt akkurat som i Flacon 4.0

 

Ja, lurte nå bare på om noen hadde flere detaljer omkring spillet. Noen som har adresser med litt informasjon. Falcon 4.0 var jo et genialt spill som jeg spiller enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...