Gå til innhold

scandinavian VA


Kim Jørgen Brenna

Anbefalte innlegg

Hovedsaken er at de skal at du har litt peiling på det du holder på med.

Du skal vel fly en STAR til ESSA (Stocholm/Arlanda) så vidt jeg vet.

Det var iallefall det jeg viste, om du ikke flyr den AKKURAT slik den er beskrevet tror jeg ikke har så mye å si.

Men jeg ville annbefalt deg å sette deg inn i hva SID/STAR er om du ikke vet hva det er.

 

Du skal altså i korte trekk ta opp en video av flyturen din (var vel bare slutten som skulle være med), sende den inn å avvente svar fra SVA.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig idiotisk at man skal fly en testtur....

Uenig. SVA har altid ville have piloter der rent faktisk kan flyve og ikke cowboys.

Derfor er den en test, hvor man viser, at man kan flyve en STAR og lande forholdsvist stabilt.

Hvis man finder det idiotisk, er der jo intet der forhindrer, at man flyver under SAS'navnet uden at være SVA'er.

Men SVA har et ønske om at være synonym med kvalitet og rutinerede piloter, det kan man læse af deres hjemmeside. Derfor.

 

/Peter (SVA662)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ta testen som ei utfordring og lær deg de tingene som kreves, du får utrolig mye igjen for det og gjør dette mye mere interessant. Ikke er den testen så vanskelig heller, klarer du det ikke første gangen prøver du på nytt! Du bestemmer selv når du vil sende inn videon!!

Good luck!! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...