Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg var nettop på flyplassens dag i bodø, og det var helt konge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var det noen som var der?????????? Det med lowpass-F16 var så braaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! ps. Jeg har noen bilder (ikke fremmkalt enda)som jeg lurte på om noen kunne laste opp, for jeg har ikke hjemmeside . Jeg sender med mail. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jepp,jeg var der sammen med Stig og Børge. Børge tok noen bilder som forhåpentlig vis kommer ut her på forumet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Ps! av meg og einar på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hehe, ja F-16 lowpass var rett og slett fantastisk. Kommer til å poste bildene senere, må bare resize og klippe dem litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 æ va der æ også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Den lowpassen kommer jeg ikke til å glømme! Hehe Var vel en to-tre overflyginger / lowpasses.. 4 om man tar med det de tok før de dro til Banak? Siste lowpassen før de landet var det afterburner i slutten og rett opp for dropp av flares! (På høytaleren nevnte de noe "nyttårs-greier" ) (Btw så var det fiiiin landing også!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Einar Sylte Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hei Børge. Når var du på omvisning i tårnet? Var der på jobb fra halv 12, men var litt usikker på om jeg så deg. Den siste lowpassen før full stopp var den råeste! Sto ute på tårnbalkongen da flyene suste forbi. Ifølge radaren fløy de rundt 450knots! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hei Børge. Når var du på omvisning i tårnet? Var der på jobb fra halv 12, men var litt usikker på om jeg så deg. Den siste lowpassen før full stopp var den råeste! Sto ute på tårnbalkongen da flyene suste forbi. Ifølge radaren fløy de rundt 450knots! Det var du som satt i tårnet der ja ! Tenkte jeg skulle spørre eller se på navneskiltet ditt, men vi ble beordret ned så fort . Hadde faktisk med meg cd-platene i sekken . Det var bare helt utrolig å stå ved siden av sperringene og se at F-16'ene suste forbi. Det gir deg et kick altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Her er bilder(ikke mine) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jepp, da er bildene lagt ut. Bare følg linken til Vegard over. Fy flate, verken jeg eller stig klarer å få lowpass'ene ut av hodet ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Hehe... Synd man ikke kunne få fler bilder av lowpass-f16. Vi fikk jo en advarsell om at vi måtte holde for ørene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hehe... Synd man ikke kunne få fler bilder av lowpass-f16. Vi fikk jo en advarsell om at vi måtte holde for ørene. Man må lide for gode bilder vettu . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hadde de afterburner på under lowpass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hadde de afterburner på under lowpass? Mener å huske det ja. ps. Jeg har noen bilder (ikke fremmkalt enda)som jeg lurte på om noen kunne laste opp, for jeg har ikke hjemmeside . Jeg sender med mail. Det kan jeg fixe vettu . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.