Gå til innhold

Flyplassens dag-Bodø


Vegard Knutsen Lillevoll

Anbefalte innlegg

Jeg var nettop på flyplassens dag i bodø, og det var helt konge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! """"

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" Var det noen som var der?????????? Det med lowpass-F16 var så braaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! """""" ps. Jeg har noen bilder (ikke fremmkalt enda)som jeg lurte på om noen kunne laste opp, for jeg har ikke hjemmeside """""""" . Jeg sender med mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lowpassen kommer jeg ikke til å glømme! Hehe

Var vel en to-tre overflyginger / lowpasses.. 4 om man tar med det de tok før de dro til Banak?

 

Siste lowpassen før de landet var det afterburner i slutten og rett opp for dropp av flares! (På høytaleren nevnte de noe "nyttårs-greier" "") (Btw så var det fiiiin landing også!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Børge.

Når var du på omvisning i tårnet?

Var der på jobb fra halv 12, men var litt usikker på om jeg så deg.

Den siste lowpassen før full stopp var den råeste!

Sto ute på tårnbalkongen da flyene suste forbi. Ifølge radaren fløy de rundt 450knots! ""

 

Det var du som satt i tårnet der ja ""! Tenkte jeg skulle spørre eller se på navneskiltet ditt, men vi ble beordret ned så fort "". Hadde faktisk med meg cd-platene i sekken "".

 

Det var bare helt utrolig å stå ved siden av sperringene og se at F-16'ene suste forbi. Det gir deg et kick altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de afterburner på under lowpass?

 

Mener å huske det ja.

 

ps. Jeg har noen bilder (ikke fremmkalt enda)som jeg lurte på om noen kunne laste opp, for jeg har ikke hjemmeside . Jeg sender med mail.

 

Det kan jeg fixe vettu "".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...