Ole-Andre Lindanger Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hei Endelig er det nordisk mesterskap i aerobatics i norge. Er det noen som skal, og er det noen som vet hvor det er bra å bo i området evt hvor deltakerene bor under oppholdet? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Vel, med tanke på at Rakkestad flyplass ligger midt ute på bondelandet langt fra sivilisasjonen, så vet jeg ikke om det er så veldig mange steder å bo i nærheten der...eneste jeg kan tenke meg er at du må søke inn til Sarpsborg og et hotell der...men det er jo et stykke da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Berge Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hvis du vil bo på et ordenlig hotell må du dra til Sarpsborg. Men hvis du bare vil ha et overnattingsted kan du dra til "Bye Kro & Vertshus AS" i Rakkestad. TLF: 69222492. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Andre Lindanger Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Takk for svar, men stedet er fult til over helga. Jeg tror mange av deltagerene skal bo i Sarpsborg, så det blir vel stedet for meg også. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Berge Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Da annbefaler jeg Quality! Flott hotell, med eget badeland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Thomas Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Ja jeg tror jeg skal ta meg en tur en dag. Er heldig og bor i nærheten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.