Stian Svensen Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Ei C-5 Galaxy kom til Sola idag !!... Den drar igjen i morgen, det er vel bare ei ting å gjøre da folkens, ta fatt på kamera og kom dere bort og ta bilder av kjerra Les litt mer her Airpics Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Hansen Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Har du ikke noe mer info? Hvor mye er klokken når det kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Henriksen Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hallo!!! Han sa vel at det kom i dag? Det betyr vel at det har kommet, og fremdeles er der frem til i morgen. Jeg så den når jeg var innom flystasjonen i dag. Digert beist det der ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Hei det jeg mente var at den kom I går Lørdag, den kom faktisk rundt kl 10 ! Om den har dratt ennå idag vet jeg ikke ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Var også et AWACS fly over her på fredag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan-Thore Solem Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Flyet tok av i dag, søndag 24/8, kl.14:02, RW36, og svingte vestover..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 noen som tok bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Sømme Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg skulle ønske jeg dro ut! Tenkte på det kl. 12...men tenkte at det sikkert hadde dratt, og så var det ingen andre så ville være med. Klokken 14.05 så jeg flyet over Hinna, angret litt da ja.. Men far min tok et par bilder av flyet, han syklet forbi flyplassen i dag morges..skal se om jag kan laste de opp en plass.. EDIT: Her er det 3 bilder som min far tok da han var på sykkeltur forbi Sola i dag [image]http://forums.avsim.net/user_files/32751.jpg[/image] [image]http://forums.avsim.net/user_files/32752.jpg[/image] [image]http://forums.avsim.net/user_files/32753.jpg[/image] Sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Drit bra bilder... Synd at flyet hadde dratt når eg kom hjem fra skolen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Hansen Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 På en Søndag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Aldri hørt om søndagsskolen du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.