Gå til innhold

Alle flyplasser åpne på lørdag!!!!!!


Aleksander Berge

Anbefalte innlegg

Dette hørtes morro ut!

Regn med at jeg stiller på ENGM 6.sept!

Noen peil på hva som egentlig skjer på gardermoen?

 

Joa, det som vanligvis skjer på en flyplass...

Folk som går rundt og venter på å få gå ombord i flyene sine, og i mellomtiden kjeder livet av seg. Jeg forstår egentlig ikke behovet deres for å rusle rundt innenfor sikkerhetskontrollen ved gatene når dere ikke har et eneste ærend. Bare gå og se på at andre skal ut og fly, og så når man går lei, gå ut og hjem. Flyplasser er rett og slett bare kjedelig. Men de som allikevel vil dra, så får jeg ønske lykke til og håper dere får noen laaaaange og fiine timer i avgangshallen. Kjøp dere no snop, og sitt og se og vent, på ingenting.

Sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes morro ut!

Regn med at jeg stiller på ENGM 6.sept!

Noen peil på hva som egentlig skjer på gardermoen?

 

Joa, det som vanligvis skjer på en flyplass...

Folk som går rundt og venter på å få gå ombord i flyene sine, og i mellomtiden kjeder livet av seg. Jeg forstår egentlig ikke behovet deres for å rusle rundt innenfor sikkerhetskontrollen ved gatene når dere ikke har et eneste ærend. Bare gå og se på at andre skal ut og fly, og så når man går lei, gå ut og hjem. Flyplasser er rett og slett bare kjedelig. Men de som allikevel vil dra, så får jeg ønske lykke til og håper dere får noen laaaaange og fiine timer i avgangshallen. Kjøp dere no snop, og sitt og se og vent, på ingenting.

Sov godt!

 

No respect! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk også hva som skjer på Sola i regi av Sola Flyklubb , Skoleavdelingen:

 

INTRODUKSJONSFLYGING

 

I 2003 arrangerer vi introflyging i forbindelse med arrangementet «Flyplassens Dag» som avholdes lørdag 6. september mellom klokken 12:00 og 17:00. Her kan du kjøpe en tur sammen med en av klubbens instruktører og etter få minutters instruksjon klarer du selv å kontrollere flyet. Dermed har du tatt ditt første og kanskje viktigste skritt mot målet som fartøysjef på eget fly!! Introduksjonsflyging utenom denne dagen kan også avtales. Valget er ditt! Introturen vil koste ca 400 kroner, alt etter hvor lenge dere er oppe. Er dere flere i flyet kan dere dele på kostnadene.

 

Les mer her .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man finne ut noe mer om åpningstidene på den flyplassen man skal til. Jeg kommer garantert til og stille opp på Værnes.

Da er vi to, selv om jeg har sett "innsiden" av Værnes flere ganger, så skader det ikke med en liten lurkikk.

Det åpner vel rundt 10-11 tiden, som på de andre føyplassene.

Men det du kan gjøre er å ringe til Avinor på Værnes dagen i forveien..

Hvis været tilbyr det blir det vel en liten flytime også!

Dette blir vel en flott flyrelatert dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagen er ei god moglegheit til å reklamere litt for simulatorflyging ""

 

Ta kontakt med nærmaste flyplass og spør om å få eit lite område og setje opp litt bilde e.l.

kanskje vi kan benytte sjansen til å få fleire interresert i hobbyen vår

 

Eg stiller mest sannsynleg opp på ENOV (Ørsta/Volda) ""

 

På Åpen Dag 6 sept. på Røros Lufthavn vil Geir-Tore Aunmo sette opp en PC med flightsim på. Den skal brukes til å vise Norway Airports Røros scenery, og demonstrere litt flightsim flyging. Undertegnede vil også mest sannsynlig være tilstede der.

 

Jan Roar Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagen er ei god moglegheit til å reklamere litt for simulatorflyging ""

 

Ta kontakt med nærmaste flyplass og spør om å få eit lite område og setje opp litt bilde e.l.

kanskje vi kan benytte sjansen til å få fleire interresert i hobbyen vår

 

Eg stiller mest sannsynleg opp på ENOV (Ørsta/Volda) ""

 

På Åpen Dag 6 sept. på Røros Lufthavn vil Geir-Tore Aunmo sette opp en PC med flightsim på. Den skal brukes til å vise Norway Airports Røros scenery, og demonstrere litt flightsim flyging. Undertegnede vil også mest sannsynlig være tilstede der.

 

Jan Roar Rød

Røros scenery, når kommer det ut?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...