Gå til innhold

Vatsim


Daniel Eliassen

Anbefalte innlegg

Hehe!

 

Jeg tviler veldig sterkt på at det i det hele tatt finnes et VA hvor man må betale ""

 

Selv så kan jeg anbefale deg SVA... Det er et veldig bra flyselskap, med bra valgmuligheter, og ruter verden rundt! Men for å spare meg for en masse arbeid, linker jeg deg heller til denne siden!

 

Her kan du velge og vrake i VA`s!!!

 

Et tips: prøv å søk litt rundt før du spørr, det meste du spørr om her er allerede spurt og besvart tidligere...

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[color:"red"] Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! [/color]

 

 

Heisann!

 

Hva med VNoAF a? Virtual Norwegian Air Force er et VA av det norske flyvåpenet.

 

Ettersom du flyr oppdrag, stiger du i gradene, og kan fly flere fly, bland annet F-16, PC3-Orion og mange flere.

I tillegg kan du etterhvert få sertifikat for helikopter, F-14, F-15, F5, AWACS og mange fler.

 

Vi har også enkle og oversiktlige sider, forum, og egen intern mail!

 

Ta ihvertfall en titt ""!

 

 

[color:"red"] Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! [/color]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales!

 

 

Heisann!

 

Hva med VNoAF a? Virtual Norwegian Air Force er et VA av det norske flyvåpenet.

 

Ettersom du flyr oppdrag, stiger du i gradene, og kan fly flere fly, bland annet F-16, PC3-Orion og mange flere.

I tillegg kan du etterhvert få sertifikat for helikopter, F-14, F-15, F5, AWACS og mange fler.

 

Vi har også enkle og oversiktlige sider, forum, og egen intern mail!

 

Ta ihvertfall en titt !

 

 

Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales!

 

Hehe, så bra ut, skal tenke på det.

Tenkte også på British airways virtual

 

Skal i alle fall lære meg å fly i vatsim først "" Gleder meg ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...