Daniel Eliassen Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg er ny når det gjelder vatsim og har noen spørsmål. 1.Hva er vatsim kort fortalt ? 2.Hva er aldersgrensen ? 3.Er det noe tilleggsutstyr som trengs ? 4.Er det noe jeg trenger å laste ned ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard C Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Kan du ikke lese her så får du svar på alle spørsmål ok? Vatsim Norway Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Og her: http://home.online.no/~ehalvor2/vaccn/faq.htm http://virtualcoastair.org/learning/oppkobling.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Har akkurat registrert men får ingen email, hva er galt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Er du nødt til å kjøpe roger wilco for å snakke i mikrofon online Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Er du nødt til å kjøpe roger wilco for å snakke i mikrofon online For det jeg vet er roger wilco gratis, og det kreves ikke at du har voice for å fly online. Selv om det er en stor fordel, både for deg selv og ATC. Den minsker arbeidsmengden med rundt 70%! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Hvor får jeg tak i det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Her kan du få tak i RogerWilco gratis. Bare trykk her så kommer du til den riktige siden. Daniel Eliassen nå har Hr Aabø gjort deg en stor tjeneste nå eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 hmm, nedlastingen virker ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Hei, har slete litt med å finne en som funker men denne skal funke for den har jeg testet selv. RogerWilco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Skal kansje melde meg inn i et virtuellt flyselskap, er det noen dere anbefaler? PS Må være gratis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Hehe! Jeg tviler veldig sterkt på at det i det hele tatt finnes et VA hvor man må betale Selv så kan jeg anbefale deg SVA... Det er et veldig bra flyselskap, med bra valgmuligheter, og ruter verden rundt! Men for å spare meg for en masse arbeid, linker jeg deg heller til denne siden! Her kan du velge og vrake i VA`s!!! Et tips: prøv å søk litt rundt før du spørr, det meste du spørr om her er allerede spurt og besvart tidligere... Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian B.bood Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 [color:"red"] Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! [/color] Heisann! Hva med VNoAF a? Virtual Norwegian Air Force er et VA av det norske flyvåpenet. Ettersom du flyr oppdrag, stiger du i gradene, og kan fly flere fly, bland annet F-16, PC3-Orion og mange flere. I tillegg kan du etterhvert få sertifikat for helikopter, F-14, F-15, F5, AWACS og mange fler. Vi har også enkle og oversiktlige sider, forum, og egen intern mail! Ta ihvertfall en titt ! [color:"red"] Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! [/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Heisann! Hva med VNoAF a? Virtual Norwegian Air Force er et VA av det norske flyvåpenet. Ettersom du flyr oppdrag, stiger du i gradene, og kan fly flere fly, bland annet F-16, PC3-Orion og mange flere. I tillegg kan du etterhvert få sertifikat for helikopter, F-14, F-15, F5, AWACS og mange fler. Vi har også enkle og oversiktlige sider, forum, og egen intern mail! Ta ihvertfall en titt ! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Anbefales! Hehe, så bra ut, skal tenke på det. Tenkte også på British airways virtual Skal i alle fall lære meg å fly i vatsim først Gleder meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian B.bood Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Har også vært medlem i British Airways Virtual, men syns siden dems er ganske uoversiktlig, og man må bruke noen egne programmer til å registrere flyturen, som skal stå å gå hele tiden. Forstod aldri dette, men det kan jo hende at dette VA'et passer for deg . Kristian B. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Og til slutt (hehe, ble mange spørsmål det her ) er det noen som er/har vert medlem av KLM Royal Dutch Virtual Airlines, vil gjerne høre hva dere syns og om det anbefales. Takker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.