Henrik Bjørlo Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Hehehe. Gir "Airbus" en helt ny mening. Siter
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Tror det er laget busser til fs før, så hvorfor ikke få dem i luften. Noe av det morsomste jeg har sett. Siter
Roy Halvorsen Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Tipper Boeing blir misunnelig på den Airbusen der. KONGEBILDER Fikk meg en prektig latter av de bildene. landingen så også bra ut. Som en annen poster sa: [color:"green"] Great shots, great idea and very funny... [/color] For de som ikke så det så kan den lastes ned HER Siter
Andrew Thomsen Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Cool. Men der forsvant alle mine forestillinger om at man faktisk trenger vinger i FS for å fly. Nå går jeg og legger meg og griner. Godnatt Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 22. august 2003 Skrevet 22. august 2003 ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! ROFL!!! Siter
Joakim Valkvæ Volle Skrevet 22. august 2003 Skrevet 22. august 2003 Hadde vært litt av en buss å komme på skolen med! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.