Sindre Kuløu Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hei! Har kjøpt en Thrustmaster FF Afterburner med egen throttle-kontroll. Den har en tydelig "detent" som sikkert er ment til å benyttes for reversering, men hvordan får jeg benyttet meg av det, slik at jeg slipper å bruke F2 når jeg skal reversere i FS? På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Kuløu Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Forresten, jeg fant det ut selv...Kjekt å ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Berge Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hvor kjøpte du den? Og hvor mye kostet den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg har også en slik joystick, kjøpte den for 666 kroner på PCeksperten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hehe, fin pris Arild Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Berge Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Har den "twist handle"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.