Per-kristian Jensen Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg vil starte Virtual 330\\331 skvadron. Men jeg trenger flight designer (i første omgang), til å designe seaking. noen som melder seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Anonyme brukere kan sende mail til per-je@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Du også, nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hehe... Vegard, er du intressert i å se på siden til LoCost(som er under utvikling), så kan du sende meg en PM(dette gjedler KUN Vegard!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg vil starte Virtual 330\\331 skvadron. Men jeg trenger flight designer (i første omgang), til å designe seaking. noen som melder seg? Ehh...du er klar over at 331skv flyr F-16? Og at de og 330skv har svært lite med hverandre å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Ikke for at du ikke skal få lov til å starte det du ønsker, men for det første så finnes det allerede et VA for Luftforsvaret som funker perfekt( Virtual Luftforsvaret ), og for det andre så har jo som sagt ikke 330- og 331-skvadronen noen likheter sånn sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 Ja jeg er klar over det, men vil bærre start noe kombinert også millitært. Virtual norske luftforsvaret har ikke 330 skvadronen. kun jager skvadronene. ps. 331 flyr f-16, men ikke 330. Vi trenger nå: Flight designer(Ant. 1) Painter(2) Webmaster(1) Fleet Manager(1) Info. Kilder(mange) Flight Manager(1) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 ps. 331 flyr f-16, men ikke 330. Det er det vel heller ingen som har påstått? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 Ja, du: Jeg vil starte Virtual 330\\331 skvadron. Men jeg trenger flight designer (i første omgang), til å designe seaking. noen som melder seg? Ehh...du er klar over at 331skv flyr F-16? Og at de og 330skv har svært lite med hverandre å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Ja jeg er klar over det, men vil bærre start noe kombinert også millitært. Virtual norske luftforsvaret har ikke 330 skvadronen. kun jager skvadronene.ps. 331 flyr f-16, men ikke 330. Vi trenger nå: Flight designer(Ant. 1) Painter(2) Webmaster(1) Fleet Manager(1) Info. Kilder(mange) Flight Manager(1) Joda, det har de. Hos oss på Bodø Hovedflystasjon i VNoAF har vi 330 skv. ledet av Major Richardsen. Har du tatt en god nok kikk på VNoAF eller? www.virtual-luftforsvaret.org. "Kun jager skvadronene". Nånei du, vi har både heli, jager og transport-skvadroner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Jepp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Ja, du Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen, er du vel? Les hva jeg skrev før du uttaler deg! Jeg skrev at 331skv fly F-16, og av den grunn hadde veldig lite med 330skv å gjøre (som flyr Seaking). Jeg har da aldri på noen måte påstått at 330 flyr F-16! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H S Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Om 331 (og jagerskvadroner ellers) ikke har noe til felles med 330 hva angår flytype og operasjonsmønster så har de en del å gjøre med hverandre i dagliglivet. 330 har som regel 15min. beredskap så lenge det er jageraktivitet, i alle fall var det slik når jeg fløy Sea King. Ingen Sea King beredskap kunne bety ingen (trenings)flyging. HPS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Du flyr Lynx du nå? Det må da være kult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H S Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Ja, det er en "Ferarri" sammenlignet med det meste av helikoptre. HPS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Hehe.. Ja, grunnen til at jeg visste det, er fordi fatter'n visstnok skal kjenne deg litt.. Uansett, jeg har selv endel turer på 412, pga. et hyggelig bekjentskap på 720! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hørtes kult ut det da... Noe mer info om dette?? (Det kommer etter hvert en virtuel 331 skvadron, men denne for Falcon 4.0..) (Ps... sitter på "Skårer" og kjeder meg i ferien... , uten spille-pc! ) God sommer da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Nåja ka slags stilling søker du om? Avdeling? Skvadron. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Bare frisker opp dette emne for de som ikke har sett det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Dette prosjektet er Herved nedlagt! Starta på ett nytt VA som de fleste sikkert har sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.