Gå til innhold

virtual 330\\331 skvadron


Per-kristian Jensen

Anbefalte innlegg

Ikke for at du ikke skal få lov til å starte det du ønsker, men for det første så finnes det allerede et VA for Luftforsvaret som funker perfekt( Virtual Luftforsvaret ), og for det andre så har jo som sagt ikke 330- og 331-skvadronen noen likheter sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er klar over det, men vil bærre start noe kombinert også millitært. Virtual norske luftforsvaret har ikke 330 skvadronen. kun jager skvadronene.

ps. 331 flyr f-16, men ikke 330.

 

 

 

 

 

Vi trenger nå:

Flight designer(Ant. 1)

Painter(2)

Webmaster(1)

Fleet Manager(1)

Info. Kilder(mange)

Flight Manager(1)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er klar over det, men vil bærre start noe kombinert også millitært. Virtual norske luftforsvaret har ikke 330 skvadronen. kun jager skvadronene.

ps. 331 flyr f-16, men ikke 330.

 

Vi trenger nå:

Flight designer(Ant. 1)

Painter(2)

Webmaster(1)

Fleet Manager(1)

Info. Kilder(mange)

Flight Manager(1)

 

Joda, det har de. Hos oss på Bodø Hovedflystasjon i VNoAF har vi 330 skv. ledet av Major Richardsen. Har du tatt en god nok kikk på VNoAF eller? www.virtual-luftforsvaret.org.

"Kun jager skvadronene". Nånei du, vi har både heli, jager og transport-skvadroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 331 (og jagerskvadroner ellers) ikke har noe til felles med 330 hva angår flytype og operasjonsmønster så har de en del å gjøre med hverandre i dagliglivet. 330 har som regel 15min. beredskap så lenge det er jageraktivitet, i alle fall var det slik når jeg fløy Sea King. Ingen Sea King beredskap kunne bety ingen (trenings)flyging.

 

HPS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...