Gå til innhold

My trafic?


Asbjørn Smevik

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg har My Traffic, mitt råd er at du ikke kjøper det. Det ineholder en drøss med feil. SAS har ingen internasjonale avganger ifra Bodø, og Lufthansa flyr ikke regulær rutetrafikk ditt og til sist, Rutenr stemmer ikke overens med virkeligheten og avgangtidene stemmer heller ikke. I siste nummer av PC Pilot ble FS Traffic 2002 og My Traffic testet. FS Traffic terningskast 6 mens My Traffic fikk terningskast 4. Dessuten følger det med et program til FS Traffic2002 som gjør det enkelt å redigere ai planene. Det gjør det ikke i My Traffic.

 

Men til My Traffic sin fordel følger det med en patch som gjør at FS sier Navnet selskapet, så nå sier min FS både Braathens og Widerøre. Den kan instaleres uten at man legger inn selve My Traffic.

 

Lykke til!

 

Steinar Grindstein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg vil bare oppsummere dette så det er enkelt å forstå.

My Traffic: Ikke ment å være realistisk mht. rutetider og flyselskaper på riktige flyplasser.

 

FStraffic 2002: Ment å være realistisk, men har bare en liten prosentandel av trafikk og flyselskaper i fra virkeligheten.

 

Ultimate traffic: Uten tvil det mest realistiske du kan klare å få tak i til Flightsim når det gjelder AI. dessuten er det veldig enkelt å bruke. + at du får med visse ting som f.eks. Palmspotter og Statusboard for alle avganger og landinger.

 

mvh.

Bjørn Erik Henriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...