Einar Kristiansen Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Det er stasjonert en KC-10 fra USAF her i Bodø nå.Den kom sansynigvis natt til Mandag.Den var ute på tokt Mandags-ettermiddag og kom tilbake en gang på natta.I dag Tirsdag har det ikke vært noe aktivitet etter som jeg vet. Noen her som vet hva slags mission de har? Driver de å trener de norske F-16 pilotene på re-fuelering i lufta? Bare lurte.... VBX161 NOW966 __________ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg vet ikke, men fikk tatt bilde av den http://www.home.no/anderiksen/kc-10.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 hvor tok du det fra? Jeg så noe i går som sto i bodø. Var på vei til byen da jeg først trudde det var en f16 på runway men etter å ha sett her kan det godt hav vært denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Var inne i widerøebygget å tok det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SH Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 hvor tok du det fra? Jeg så noe i går som sto i bodø. Var på vei til byen da jeg først trudde det var en f16 på runway men etter å ha sett her kan det godt hav vært denne. Hehe... Tok du feil av F-16 og KC-10? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Einar Sylte Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hei og hå! Maskinen har tekniske problemer med den ene motoren. Det ser ut som at flyet kommer til å dra på fredag.. Solong. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 hvor tok du det fra? Jeg så noe i går som sto i bodø. Var på vei til byen da jeg først trudde det var en f16 på runway men etter å ha sett her kan det godt hav vært denne. Hehe... Tok du feil av F-16 og KC-10? Syns det var ganske godt gjort selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_ekerum Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 De er jo ganske like da! Selv tar jeg ofte feil av Widerøe sine dash 8 og MyTravel sin A330 når de kommer inn for landing over her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Er det ikke en Piper Cub ?? neida... Jeg tok noen bilder også på mandagen som jeg la ut på Screenshots forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.