Gå til innhold

Filbiblioteket nede


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

Etter et planlagt strømbrudd hos Kvalito i natt nekter ftp-serveren å starte. Dette medfører at det nå ikke er mulig å laste ned filer fra filbiblioteket.

 

Kvalito tar nå en titt på maskinen, og jeg håper de klarer å få start på den siden alternativet er å sende den til Bodø slik at jeg får sett på problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej!

 

Jag vet inte om det bara är jag som haft problem med att ladda ner filer den sista tiden. Det verkar som om hastigheten har varit mycket låg! Stora filer har jag helt enkelt kunnat glömma att ladda ner.

 

I övrigt har jag dock haft bra hastighet mot Flightsim.no och andra siter.

 

Har det varit något problem Dag? eller är det bara hos mig?

 

Mvh

 

 

 

Marcus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som om Kvalito bruker lang (alt for lang) tid til å se på dette problemet.

 

Er det noen som har tilgang til en server med "passelig båndbredde" og diskplass til 7-8 gb med filer?

 

Om noen har det kan jeg midlertidig laste opp filene der og få serveren sendt hjem til meg slik at jeg får fikset den.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Håper hastigheten er OK ?

Den her midlertidlige løsningen koster meg dyrt!

(er litt lettere når man har det på PCn i samme rom nesten, hehe) ""

 

"TIMMY!!!, hvorfor sitter du forann PCn HELE tiden"

- Jeg må bare teste noe panel, kommer snart

"ÅHHH.. du sitter alltid der å tester"

 

ref: Kjæresten ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Nei jeg synes faktisk det virker bedre enn det har gjort på den originale i den senere tid.Der begynte det og gå veldig trekt med nedlastinger før den tok helt kvelden.Her går det så det suser.Takk for din hjelpsomhet.Jeg hadde ligget nede en stund med maskinen min og til min store skuffelse når jeg endelig var oppe og gikk igjen og skulle ta igjen det tapte,så funket ikke serveren til flightsim,så jeg fikk lang nese.tut,tut.Men nå har jeg lastet ned til den store gullmedaljen,he,he. """"""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...