Dag Johansen Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Etter et planlagt strømbrudd hos Kvalito i natt nekter ftp-serveren å starte. Dette medfører at det nå ikke er mulig å laste ned filer fra filbiblioteket. Kvalito tar nå en titt på maskinen, og jeg håper de klarer å få start på den siden alternativet er å sende den til Bodø slik at jeg får sett på problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Syns filbiblioteket har vært ugudelig treig en stund nå også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Det kan med andre ord ta en stund før den er oppe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Mikkelsen Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Det var jo ikke bra Håper det kan fikses Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Johanson Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hej! Jag vet inte om det bara är jag som haft problem med att ladda ner filer den sista tiden. Det verkar som om hastigheten har varit mycket låg! Stora filer har jag helt enkelt kunnat glömma att ladda ner. I övrigt har jag dock haft bra hastighet mot Flightsim.no och andra siter. Har det varit något problem Dag? eller är det bara hos mig? Mvh Marcus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Linjene til utlandet har ikke så stor kapasitet som linjene til norske brukere, dette da utenlandslinjene er veldig dyre.. Derfor har du Marcus opplevd treghet, og dette er forøvrig omtalt x-antall ganger her på forumer før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Synd det, men bare det kommer opp igjenn til fs2004 kommer ut er jeg fornøyd. Jeg har lastet ned det meste jeg synes var intresant av filer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Hansen Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Dag, kan du gidde å fikse Topp 25 sånn at bare fs2002 filer ligger der? Det er vell ikke så mangen som laster ned ting til fs98 nå lenger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Det ser ut som om Kvalito bruker lang (alt for lang) tid til å se på dette problemet. Er det noen som har tilgang til en server med "passelig båndbredde" og diskplass til 7-8 gb med filer? Om noen har det kan jeg midlertidig laste opp filene der og få serveren sendt hjem til meg slik at jeg får fikset den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg har både masse diskplass og 10Mbit linje. Men jeg har ikke så god greie på hvordan det løses med å uploade ting. Har FTP, med no-ip DNS navn.. regner med at du kan bruke den ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Da er filene på tur over til Timmy's server, og dette gjør at vi vil ha filbiblioteket i gang for fullt igjen i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Da er filbiblioteket oppe og går igjen. Dette er takket være at Timmy Brandt har vært så vennlig å låne oss serverplass mens vi får fikset vår server. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Da er filbiblioteket oppe og går igjen. Dette er takket være at Timmy Brandt har vært så vennlig å låne oss serverplass mens vi får fikset vår server. Må bare takke dere for denne jobben gutta! Takk til Dag og Co. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hei Håper hastigheten er OK ? Den her midlertidlige løsningen koster meg dyrt! (er litt lettere når man har det på PCn i samme rom nesten, hehe) "TIMMY!!!, hvorfor sitter du forann PCn HELE tiden" - Jeg må bare teste noe panel, kommer snart "ÅHHH.. du sitter alltid der å tester" ref: Kjæresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Hansen Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hehe. Timmy, nå får du opp en ny fil på serveren din Sola Flyplass filmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Filbiblioteket nede igjen? Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Filbiblioteket nede igjen? Lars Nei... Fungerer her. Ser ut som det vært en god del aktivitet i det siste også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Hmm.. Får ikke lastet ned noen filer jeg.... Får prøve litt til... Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Lars, hvordan går det nå ? Dere andre: Hvordan funker det egentlig ? Er det stabilt ? Raskt ? Min förste "server" så vil gjerne ha litt feedback i tillfelle jeg mekker noe eget engang når denne midlertidlige flightsim lösninga er over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Nå går det som det suser.. Bedre båndbredde nå enn på den "normale" fs.no serveren faktisk.. Der sliter jeg med under 1kb/s mens jeg nå er oppe i 90-100kb/s... Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Gjæringen Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg lastet ned oppdateringen til NA8 i går og det gikk som det suste. Takker til deg Timmy som stiller serveren din til disposisjon mens Dag får rettet opp i sin =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Lastet faktisk ned den NØYAKTIG samme fila selv for å teste.. Coincidence? I think not! *Twilight Zone* DU DI DU DO DU DI DU DO Bare tull fra meg i dag... Jaja.. For stikke avgårde å gjøre resten klart til turen til ENGM.... Hehe.. Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif-Petter Karlsen Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hei.Nei jeg synes faktisk det virker bedre enn det har gjort på den originale i den senere tid.Der begynte det og gå veldig trekt med nedlastinger før den tok helt kvelden.Her går det så det suser.Takk for din hjelpsomhet.Jeg hadde ligget nede en stund med maskinen min og til min store skuffelse når jeg endelig var oppe og gikk igjen og skulle ta igjen det tapte,så funket ikke serveren til flightsim,så jeg fikk lang nese.tut,tut.Men nå har jeg lastet ned til den store gullmedaljen,he,he. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.