Dag Johansen Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Tirsdag vinket Air France-pilotene farvel på den aller siste flytur med Concorde. Siste tur med F-BVFB gikk fra Paris til Baden-Baden for å bli plassert på museum. [Les mer i VG...] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Ja, dette er triste saker. Men slik er det nå, og forhåpentligvis så kan det hende at det kommer et nytt kommersielt fly som flyr like fort som concorden. Men vi har mye nytt å se fram til, f.eks A380. Blir spennende å se den i real life og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Brestrup Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 For nordmenn blir vel A380 like sjelden å se som 747-400... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 triste saker, men nextel flye kommer vell sikkert mellom 2010 og 1020 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kay Sindre Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Gleder meg til å se hvordan dette nye flyet fra boeing kommer til å klare seg når det blir lansert og hvis.. Boeing Sonic Cruiser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Den er skrinlagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kay Sindre Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 seriøst??? Når skjedde det? Kommer til å savne Concorde´n... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Etter den 11. September,tror jeg. Men Boeing går for 7E7 i steden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kay Sindre Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Men hva er dette da? super sonic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jøssda.. Leste et sted at den var skrinlagt! Det var da hyggelig å høre at den fremdeles lever! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K F Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Her er en tråd om Sonic Cruiser fra fjoråret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seb Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 triste saker, men nextel flye kommer vell sikkert mellom 2010 og 1020 Hadde vikingene supersoniske fly? Det er trirst at Concordes dager er talte. Hadde hatt veldig lyst på en tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Vell, jeg mente vell egentlig og skrive 2020. Gøy og se at du har humor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Æv Revoar KonKård! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Valkvæ Volle Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hadde vikingene supersoniske fly? Det er trirst at Concordes dager er talte. Hadde hatt veldig lyst på en tur! -------------------- Med vennlig hilsen Sebastian Rossavik Jeg mener å ha hørt at British Airways skal fortsatt ha Concorden til Oktober, så benytt anledingen...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Vell. Hadde jeg hatt penger nok, ville jeg nok sikkert ha tatt meg en tur med concorde. Det har jeg altså ikke, så det blir nok ingen concorde-tur på meg. Men vi får jo alle en sjans til å fly supersonisk når den nye nextel kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Meget synd dette !! Er en fugl jeg vil savne, er liksom det man har forbindt LHR og CDG med Men heldigvis så fikk jeg bilder av BA Concorde på lørdag som var !!.......Håper på å få den ein gang tæ før den blir borte ! [image]http://home.no.net/ossvense/LHR/G-BOAC.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Å revoar, Kong Kård! En mester i flyging, en epoke i luftfartens historie er over. Gruer meg til jeg skal pensjoneres, blir vel ikke artig å måtte late meg og kanskje ikke kunne gjøre noe! Men det er ennå 46 år igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.