Gå til innhold

SAS CV-440 og stemmegivning


oddhspjoetvold

Anbefalte innlegg

Min paint fikk relativt lav score på skalaen og det får være så. Nå brukte jeg flere uker på å lære meg å tegne/male nye vinduer og kikker dere nøye etter kan dere se en gjeng med "celebre" passasjerer. Vi har blant annet Bin Laden, Mullahen som truet Norge med terror, Kjell Magne Bondevik, Gerd-Liv Valla, Dronning Sonja, David Beckham og noen obskure afrikanske diktatorer.

 

Det hadde likevel vært artig å vite bakgrunnen for den labre skåringen flyet fikk slik at det skal være mulig for meg å forbedre painten. På godt norsk kalles det konstruktiv kritikk noe jeg ikke har det minste i mot, men bare å putte på et tall i stemmegivningen virker noe meningsløst.

 

Så...dere som stemte den nedenom og hjem kunne kanskje forklare meg hva som kan gjøres bedre? På den måten kan jeg tilfredsstille de misfornøydes ønsker ""

 

MvH Odd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la merke til at den første stemmegiveren ga 1 poeng, noe som virker uforståelig for meg. Skulle vært interessant å høre begrunnelsen fra vedkommende. Det virker som om noen bruker stemmegiving kun for å markere personlige sympatier/antipatier. Etter min mening er dette en flott flymaskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel det var noe slikt jeg tenkte meg, en slags personlig vendetta og da er det nok ikke å regne med at han som gav meg et poeng er seriøs og heller ikke kommer han nok til å dukke opp for å forklare meg hva han er misfornøyd med. Har likevel en ide om hvem det kan være og kjenner jeg fyren rett har han nok ikke guts nok til å fremstå på redelig vis.

 

Uansett, jeg vet at du leser dette og takker deg for at du belønner utallige dagers og timers arbeid med ett poeng. Likevel synes jeg ikke den var så dårlig, det er ingen som egentlig fortjener ett poeng av de som gidder å lage, male eller på en eller annen måte gir noe fra seg gratis som har kostet timer med arbeid ""

 

MvH Odd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svein Olsen:

 

Hvis du opplever dette som sutring bør du gå i deg selv "". Du skjønte tydeligvis ikke poenget men er mer enn villig til å forklare. Jeg har paintet oppimot 100 fly og ønsker selvsagt å bli bedre. Jeg har fått utallige e-mails med både ros og konstruktiv kritikk, men de kommer ikke fra Norge. Fra norske simmere har jeg fått noen svært få og takker for disse. Det du tydeligvis ikke fikk med deg var at en begrunnelse for en skåring hadde vært berikende for meg og de som laster flyene ned slik at paintene kan bli bedre. Med andre ord etterlyste jeg konstruktiv kritikk istedet for at en meningsløs person klikker et poeng uten i det hele tatt å komme med noe som kan bidra til forbedringer. Hvis du mener dette er sutring synes jeg du er helt på jordet....

 

MvH Odd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en meningsløs person har gitt deg 1 poeng istedet for å ikke gi poeng i det hele tatt...

Å bruke filbiblioteket som en som en målestokk for kvalitet gir vel ikke noe riktig bilde.

Man er ikke tvunget til å gi poeng der, og 95% gjør det ikke.

Og nå er det galt at nesten ingen fra Norge sender deg e-mail. Er det poengene, eller mailen som er viktigst nå?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>Er det poengene, eller mailen som er viktigst nå?

 

Jeg sier det igjen: Konstruktiv kritikk, uansett er det ingen som tvinger meg til noe som helst, men gleden av å lage noe for andre dabber etterhvert av med et utakknemmlig publikum som beskylder andre for sutring når man etterlyser begrunnelser for ulike "aktiviteter". Besøk Mike Stones forum og les hans "avskjedssøknad" takket være et kravstort publikum som ikke gjør annet enn å kreve og å klage, da får du kanskje et bilde av den generelle trenden bland de som gidder å forskyne publikum med addons.

 

Uansett tar jeg en lang pause med en reise til Spania og blir der lenge ""

 

MvH Odd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Odd.

 

Støtter deg fullt ut, og skjønner hvordan det er. Timevis med surfing etter bilder å se etterpå nett, flere timer for å painte, timer med testing, for å sjekke at alt sitter på rette plasser, og til slutt opplasting til nett. Da er det surt å ikke få noe positiv respons tilbake.

 

God ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...