I etterpåklokskapens lys er det lett å krittisere.
En engelsk filosof beklaget engang noe slikt som"Hvorfor er det slik at de uvitende ulærde uttaler seg så bombastisk, men de kloke og lærde uttaler seg så reservert?"
Jeg har etterhvert fått noen år på nakken, både som flyver og i det hele og forstår at jeg ikke lenger er på bølgelengde med majoriteten her på forumet.Jeg vil med dette takke for meg og trekker meg tilbake.
For å forhindre misforståelser het det før Kristiansand S og Kristiansund N.Kanskje har ikke de som bestilte flyet brukt ICAO kode eller tilføyelsen S\\N.Feilen kan kanskje deles?Misforstått destinasjon, men ikke feil navigering tror nå jeg.
Det kan virke som dere skriver om fly fra en eller annen røverstat som har gjort noe utilgivelig, men her er det snakk om et fly fra en av våre allierte i NATO som av en eller annen grunn kanskje ikke har hatt en formel godkjent tillatelse til landing og som sansynligvis har hatt en akseptert flightplan.Dette minner meg om "Musen som brølte".
Ja, er ikke dette noe av det fine med flightsim?
Noen liker å legge inn sceneries og nyte disse.Andre liker dette å kunne programmere flights og følge dette.Mange liker å boltre seg med forskjellige fly m.m. -vi har glede av spillet på mange forskjellige måter.
Selv har jeg funnet "min DC9" som jeg gjerne flyr manuelt på korte strekk for å holde min flyferdighet vedlike som jeg aldri mer får bruk for. Jeg liker å starte på enden av active rw(ikke i multiplayer) og så etter en kort enroute del avslutte etter roll out.
Så extra scenery har ikke jeg bruk for heller,kun app. og rw.lights.Og minst av alt trenger jeg trafikk som flyr i veien.
Det er som på skytebanen,du sikter etter blinken og så viser det seg hvor god du er..,men i utgangspunktet skal du passere bane enden med threshold speed i en høyde av 50fot.
Jeg hadde en adresse hvor jeg kunne laste ned IAL kart for i alle fall amerikanske plasser om ikke hele verden.Nå har jeg klart å slette eller på annen måte miste adressen om noen kan hjelpe?