Gå til innhold

Hvor mye sitter dere med Fs ?


Ken-Robert Bjørkli

Anbefalte innlegg

Før var jeg enormt aktiv med fs. Da en god del flyving på vatsim. Men nå for tiden blir det bare mindre og mindre. Likevel kommer det helt an på hvordan dag det er. Noen dager er man i ordentlig fly-humør, mens andre dager går til andre ting. Dessuten legger jo sommeren en demper for simmingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før når jeg hadde bedre tid, satt jeg 5-7 timer hver dag som atc. opp til 8-10 i helgene.

 

Når det gjelder flyging satt jeg alt fra 2-6 timer hver dag.

 

i dag flyr jeg ikke, pga problemer med yoken, så jeg sitter atc, i mindre grad pga tid. men sitter i ukedagene mellom 30 minutter til 3-4 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte kanskje jeg skulle bidra med mitt jeg også..

Jeg har ikke sittet så mye i det siste, det har vært en del arbeid og skole, men når jeg får litt fri innimellom og har ork til å fly (som jeg har som oftest) blir det som regel en kort tur.. Innenfor 1h 30 min.

Men i helger bruker jeg som regel å fly litt lengre distanser, da gjærne nedover Europa hvor en perfekt tur alene ikke skal være lengre enn 2h 30 min, og ikke kortere enn 4h hvis jeg flyr sammen med noen.

Som dere ser er det svære variabelt hvor mye jeg flyr, hittil har jeg satt ny personlig rekord hos Scandinavian Virtual Airline med passerte 45 timer per. Søndag 22 Juni. Men jeg er ennå ikke ferdig med å fly denne måneden!

Grunnet mye arbeid blir det mest småturer, men jeg har satt meg som mål å fly masse charter destinasjoner fra Værnes denne sommeren, hvor av mange av disse håper jeg å fly sammen med min kjente og kjære venn og kollega Julian Barratt Due!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...