Joakim Valkvæ Volle Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Hvordan lander man automatisk med en B737 (ILS osv.)? Prøv å forklar på en enkel måte... natta. Siter
Morten Nelson Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Klønete forklart... Ja. Kan forklare i morgen, men da har sikkert noen gjort det allerede... Skal sove nå. Siter
Joacim P. Arnestad Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Hvis det er ILS innflyvning du lurer på, er det en veldig fin innføring i det her på fs.no.... Siter
Ole-Andre Lindanger Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Det er en stor forskjel på APP og autoland. I APP "flarer" ikke flyet selv, det bare flyr i bakken. Forskjellen gjør seg mest i hvordan du engasjerer systemet og når du gjør det. For å få autoland må du sansynligvis ha både FCC A og B egaged og muligens tune ILS på begge NAV recievere. Tror også att du må ha armert APP før 1500 ft for at A/P skal gå i Autoland istedet for Approach. Se på symbolene du får opp på ND/PFD for å se hvilken mode du er i. Dersom du er i Autoland skal du ha FLARE armert. Her ble det mye tror Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.