Gå til innhold

Omkom på stevne i England


TOS

Anbefalte innlegg

Har sett Holländer flere ganger selv...jeg kan ikke akkurat si at han imponerer så utrolig...

Eneste følelsen jeg har for wingwalking er at det er rimelig harry, og ganske kjedelig å se på...

Husker på stevnet på Jarlsberg i 2001, hvor vi ble stående å vente en ganske god stund på at han skulle komme, for så å lande, for å tanke opp, gjøre klar til showet sitt, gjennomføre showet og så lande igjen...før det ordinære programmet kunne fortsette...

 

I fjor tror jeg det var, tax'et han ned i et komlokk i Danmark og tok knekken på propellen på flyet sitt også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke bare wingwalking han holder på med.

AN-2'en er hans, Pitts'en som var på Notodden i fjor var det også han som fløy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passelig lite respektfullt innlegg så kort etter at han døde. At du må stå å vente på at han skal komme, lande og fuele er mer et problem for stevneledelsen som ikke har annet å fylle tiden din med, eller kanskje for deg selv som ikke hadde annet å fylle den tiden med. De fleste andre som har sett Holländer har latt seg underholde av en mann som har klart å spre flyglede rundt seg i mange tiår. Han vil bli savnet av mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Rolf..

 

Det er virkelig synd å miste et så flott bidrag til luftsport og airshows som den mannen som du hakker på etter hans død..

 

Selv om du ikke satte pris på hans show (han fløy jo tross alt fra Sverige for å delta, på tross av dårlig vær underveis, og ikke imponerende vær på ENJB) så er det andre som synes dette var underholdende. Jeg så frem til å se han fly på Torp i August, men nå ble det desverre ikke slik... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...