Gå til innhold

kvinner?


Werner Rafteseth

Anbefalte innlegg

Lady in the house !! ""

 

Jeg er ei venninna av Michelle... helt ferske her på FS

kose meg m å lesa innleggå her eg...

men må innrømma at den sangen fra idol hadde ALDRI verka på meg!! "" lol Hope it works for you mista ""

 

Eg ska prøva å komma me mer saklige ting itte kvert...

må bare bli inspirert eller provosert skikkeligt...så dokke vil nok se mer t damene her inne itte kvert ""

 

Ska forresten ta teorieksamen på PPL-A på tirsdag..

ting begynne å skje nå ... spennannes! *smile*

 

[color:"pink"] [/color] Britt Victoria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste måten å skjarmere en kvinne i senk på, er å gi henne teksten til Jan Teigens "Det Vakreste Som Fins" Ordji fra Idol sang denne sangen.

 

Hadde jeg spilt den for dama mi så hadde det vært slutt for lenge siden, haha. ""

Hu liker mer den der overaskelse middagen ute i gamla stan, en eller annen [sensurert] som klarer å svi av noen toner fra en gitar, og et hotellrom for natten.

 

Å så liker hun når.... ehh, nei , DET tar vi en annen gang ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg spilt den for dama mi så hadde det vært slutt for lenge siden, haha. ""

Hu liker mer den der overaskelse middagen ute i gamla stan, en eller annen [sensurert] som klarer å svi av noen toner fra en gitar, og et hotellrom for natten.

 

Å så liker hun når.... ehh, nei , DET tar vi en annen gang ""

 

Hehe. Den dame som ikke lar seg skjarmere av dette verset her:

 

Det var så godt å være nær deg, godt å ha deg som en venn. og jeg lengter etter varmen din igjen, det var så fint å være sammen, og du smilte da du drog. Dine øyne sa meg mer enn du forstod. Det finnes håp i alt du tenker, det finnes håp i alt du gjør. I mitt liv er du et lys som aldrig dør.

 

Er laget av stein. Hehe ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Werner legger tydeligvis ikke merke til damene her ""

 

Ja hvor ble det av Charlotte Korsnes, hun som laget så flotte macroer til FS98 tror jeg..

 

Men Michelle, jeg la merke til et bilde fra Sola Flyklubb, var det du og din venninne her som holdt på å drukne Kenneth Lima etter hans solo-tur? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...