Gå til innhold

Ai-Pakken som kommer 09 Mai???


Vidar Martinsen

Anbefalte innlegg

Jeg blir like imponert hver gang jeg er inne på screenshots og ser hvor mye ai trafikk noen av dere har. Masse forskjellige fly og selskaper. Dere har sikkert brukt "år" på å legge dette inn kan jeg tenke meg, ihvertfall i min verden. ""

 

Det jeg lurer på er om denne pakken som kommer 9 Mai ikke bare inneholder ruter men også de forskjellige selskapenes fly, eller må man laste ned de uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakken som egentlig skulle blitt utgitt i dag er noe utsatt, og heter Ultimate Traffic. Denne inneholder over 400000 ruter og mer enn 800 forskjellige fly. Alle rutene blir fløyet av de korrekte flytypene og selskapene. Du finner mer informasjon på hjemmesiden.

 

Det samme gjelder en annen nylig utgitt pakke som heter FS Traffic 2002. Denne har noe mindre ruter og fly, men her får du også helt nye ATC-stemmer. Denne kan du lese mer om her.

 

Begge programmene har funskjoner som gjør at du lett kan legge til nye ruter og fly selv. Ultimate Traffic har i tillegg en abonnementstjeneste som gjør at man ved å betale litt kan få oppdatert alle nye ruter og fly bare med et museklikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan dette vil fungere med diverse add-on scenery.......tenker da spesielt på flyplasser med statiske fly og taxebaner som er endret i forhold til defaul. Har ganske mye add-on flyplasser med tilpassede afcad-filer instalert, vil Ultimat-Traffic overskrive disse? Da får jeg en kjempejobb med å rette opp alt igjen. Vil helst slippe å se AI trafikk som taxer på gresset eller parkerer inne i bygninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lest godt nok, så skal dette fungere med add-on scenery og flyplasser rundt om i verden.

 

Om du har statiske fly på noen flyplasser som står på en Gate eller parkerings-plass bør du fjerne disse. For å si det sånn: Fjern alt som har med stat.bgl og dyn.bgl

 

Men dette produktet blir knall. Og det følger med det meste verktøyet for å få det så perfekt og fint som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...