Gå til innhold

Når Startet du?


Andrè Amundsen

Anbefalte innlegg

Fs5.0, Fs95, Fs98, Fs2000, Fs2002.... blitt mange timer foran skjermen...Var borti en tidligere versjon også som en kamerat hadde på en IBM 286 pc. Husker vi så eiffeltårnet på en tur i Paris såvidt... til stor jubel! "" En MEGET enkel versjon av eiffeltårnet ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FS98 med Norway98 var vel mitt første møte med litt mer seriøs simming. Var borti Interceptor på Amiga'en (du vet, den med UnitA introen på crack'en for de invidde "") Mener jeg var borti "ettellerannet" på C64'en også, men husker ikke hva det var.

 

selv om det var til Amiga...? Kanskje det var før Microsoft overtok serien, forresten. Vet ikke engang om Microsoft ekisterte da.

 

Lurer på hva det står i første utgave av Amigabasic (A500 tiden, Kickstart 1.2 ""), copyright by ? ""

 

Les om historien til Flight Simulator.

 

Morsom mimreside "" Fulgte en del av linkene og fikk bare "The text for the page follows here!". Med FS:COF rett rundt hjørnet, har du planer om å fortsette vedlikeholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"""".Hei.Startet først med DID F22 dominance fight fra microsoft og fikk tenning.Så fikk jeg nyss på FS2002 da den kom.(dvs.Hadde alt hørt om 2000,men ventet til 2002 kom ut).

Så har jeg drevet med den.Men lastet ned diverse addons for å gjøre den enda bedre.Trives veldig godt med den ,og er også veldig fornøyd med denne siden,som jo er ett must for oss simmere. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...