Per Thomas Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg klarer ikke å komme inn på vatsim. Hvor finner man servere og hvor skriver man inn hvilken server man vil på? Har fått ID på vatsim og blitt godtatt, og har lastet ned Squawkbox. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Ett ord er nok til å forklare det meste: Manualen som følger med (ev. readme), hvor det er en avdeling Getting Started Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg klarer ikke å komme inn på vatsim. Hvor finner man servere og hvor skriver man inn hvilken server man vil på? Har fått ID på vatsim og blitt godtatt, og har lastet ned Squawkbox. Hei! Ta en titt på denne du. http://virtualcoastair.org/learning/oppkobling.htm VBX161 NOW966 ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg foreslår også at du tar en grundig sjekk av www.vaccn.org under Training, les spesielt den delen som omhandler fraiologi/terminologi og les godt gjennom eksempelet på en flytur. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg klarer ikke å komme inn på vatsim. Hvor finner man servere og hvor skriver man inn hvilken server man vil på? Har fått ID på vatsim og blitt godtatt, og har lastet ned Squawkbox. Hei! Ta en titt på denne du. http://virtualcoastair.org/learning/oppkobling.htm VBX161 NOW966 ATC Hehe, Einar.. Var det nå en overraskelse at du henviste til Virtual Coast Air sine sider? Av alle de sidene som finnes på nettet om dette, så ble Virtual Coast Air som ble valget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Thomas Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Jeg klarer ikke å komme inn på vatsim. Hvor finner man servere og hvor skriver man inn hvilken server man vil på? Har fått ID på vatsim og blitt godtatt, og har lastet ned Squawkbox. Hei! Ta en titt på denne du. http://virtualcoastair.org/learning/oppkobling.htm VBX161 NOW966 ATC Hehe, Einar.. Var det nå en overraskelse at du henviste til Virtual Coast Air sine sider? Av alle de sidene som finnes på nettet om dette, så ble Virtual Coast Air som ble valget Hehe, synes nå denne guiden var veldig grei. Fikk det til nå. Takk for hjelpen, alle sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg klarer ikke å komme inn på vatsim. Hvor finner man servere og hvor skriver man inn hvilken server man vil på? Har fått ID på vatsim og blitt godtatt, og har lastet ned Squawkbox. Hei! Ta en titt på denne du. http://virtualcoastair.org/learning/oppkobling.htm VBX161 NOW966 ATC Hehe, Einar.. Var det nå en overraskelse at du henviste til Virtual Coast Air sine sider? Av alle de sidene som finnes på nettet om dette, så ble Virtual Coast Air som ble valget Tror nå det var mest fordi at den manualen som er å finne hos VCA er veldig bra og grei! Og så er den på norsk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Tror nå det var mest fordi at den manualen som er å finne hos VCA er veldig bra og grei! Og så er den på norsk! Som det meste annet i Virtual Coast Air Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Her er det på stell! (He-he) VBX161 NOW966 ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Arild Linken din til VCA er feil. Her er den rette: Virtual Coast Air Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 ..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.