Gå til innhold

Filmer (Real)


Kent-Ruben Johansen

Anbefalte innlegg

Heisann!!

 

I går var jeg på en flytur, har lagt ut en film av final midt på natta. Kan desverre ikke fortelle hvor eller når på natten dette var. (Hemmelig av en eller annen grunn). Denne filmen er uredigert og er ganske stor (9.38MB).

 

Film 1

 

 

Sist søndag var jeg en tur oppe i seilfly over Geiteryggen Lufthavn (ENSN), og tok meg frihet til å filme litt her også. Må bare si at dette var helt rått!!! Vi var oppi 4,5 G, det tar på litt det "". Denne filmen er uredigert og ganske stor (21.6MB).

 

Film 2

 

 

Disse er filmet med Cannon IXUS V3, (tror det var det det het "")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen folkens!! I løpet av morgendagen vil jeg slette disse filmene fra webområdet mitt. D.v.s. at disse linkene IKKE kommer til å virke lenger, beklager dette. Jeg trenger desverre plassen filmene tar. "" Så vil du downloade dem før det så bør du tenke på å få gjort det! ""

 

Jeg kan sikkert sette dem ut på min webplass om du ønsker det.

Bare si i fra. Har ubegrenset plass ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket program bruker du får å få filmene over på PC'en Kent-Ruben, jeg har samme kameraet, men får ikke filmene over på PC'en, kun bilder...det programmet som fulgte med funker av en eller annen grunn ikke slik det skal...

 

Heisann! Jeg har en sånn USB Multi-Slot Card Reader som jeg setter brikken i og plugger til PC'en. Dette fungerer akkurat som en harddisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket program bruker du får å få filmene over på PC'en Kent-Ruben, jeg har samme kameraet, men får ikke filmene over på PC'en, kun bilder...det programmet som fulgte med funker av en eller annen grunn ikke slik det skal...

 

Er det Zoombrowser eller VideoImpression du har (og Photoimpression for stills)? Jeg har samme kamera, med disse programmene, og for meg funker det å legge inn filmer (men jeg plundra litt i begynnelsen, så ikke spør meg hvordan jeg fikk det til!)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket program bruker du får å få filmene over på PC'en Kent-Ruben, jeg har samme kameraet, men får ikke filmene over på PC'en, kun bilder...det programmet som fulgte med funker av en eller annen grunn ikke slik det skal...

 

Er det Zoombrowser eller VideoImpression du har (og Photoimpression for stills)? Jeg har samme kamera, med disse programmene, og for meg funker det å legge inn filmer (men jeg plundra litt i begynnelsen, så ikke spør meg hvordan jeg fikk det til!)

 

 

Er disse programmene freeware?

Hvor kan jeg få tak i de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...