Gå til innhold

Starte et nytt MyTravel/Britannia charter VA?


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Hei!

I løpet av de siste dagene har det vært litt diskusjon rundt det å starte et nytt MyTravel Nordic!

Jeg synes dette er en god i idè, for etter min formening har vi litt dårlig utvalg av virtuelle flyselskaper i Norden.

Jeg vet at dette kanskje kommer i en periode hvor mange er lei av "VA mas" men jeg synes et Scandinavisk VA hadde vært en bra ting for simmere nå som det nærmer seg sommer og vår.

Det finnes allerede et MyTravel VA, men de baserer seg bare på flygninger fra U.K, så muligheten for å danne dette selskapet med nordiske operasjoner er vidt åpen, som en "allianse" med MyTravel U.K.

 

Derfor, for å kunne danne et nytt VA, er det litt av hvert som må igangsettes.

Jeg ønsker derfor å vite hvordan simmere her i Scandinavia stiller seg til denne idèn.

Om dette skal settes i kraft trenger vi også noen som kan være med å drive dette, noen med erfaring, som tar dette seriøst nok til å stille mot forventningene til simmerne!

 

Om dette ser ut til å bli en suksess, er det også mulighet for at man utvider selskapet til å danne andre virtuelle charterselskap slik som Britannia og Novair!

 

Håper på positive svar!

 

MVH

Ivar Chr. Skaugstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes!

 

Jeg er med "" Jeg kan skaffe flotte bilder av den splitter nye A321'n til MyTravel, som går fra Gardermoen til Las Palmas hver onsdag ""

 

Webdesign+ utvikling kan jeg også hjelpe med ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Webdesign+ utvikling kan jeg også hjelpe med

ASP kan man da ikke bruke til VA """"""

 

""

 

Nei, jeg glemte at det var helt umulig. Jeg må lære meg PHP ""

 

Den engelske versjonen av MyTravel var jo kjempekul! Håper dere får til noe sånt ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil ser det litt mørkt ut for et nytt VA..

Det er ikke mange som har vist interesse, har noen som ønsker å være med i administrasjonen, men har fått kun èn tilbakemelding fra en som ønsker å være pilot.

Kan ikke noen flere si hva de mener om dette, både ros og ris, alt taas imot og blir besvart!

Om noen ønsker å kontakte meg så er min e-mail icskaug@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig det er vanskelig å melde interesse for pilot når ikke det finnes noe 1.gangs nettside hvor en kan få littegranne informasjon om VA'et.

 

Bare en liten tank ""

 

Hehe, det har du kanskje rett i, men det er ennå ikke vedtatt om det lønner seg å starte MyTravel Nordic.

Som sagt finnes det et annet MyTravel som baserer seg på turer fra England.

Siden finner du forøvrig her!

Vi kommer til å inngå et nært sammarbeid med de, så jeg tviler på at det blir så mye mer forskjellig en dette annet en at vi har andre destinasjoner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sendt mail til det engels drevne MyTravel VA og å få starte MyTravel Nordic.

Da avvneter jeg bare svar, om svaret er positvt vil vi så snart som mulig starte utarbeidelsen av MyTravel Nordic, med i første omgang kun avganger fra Norge, men senere Danmark og Sverige!

 

MVH

Ivar Chr. Skaugstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne gjerne tenkt meg å være med i et VA (og da kanskje spesielt et som flyr charter ""). Jeg har simmet en god stund, men nesten aldri online og aldri aktivt i et VA, bare en kort stund.

 

I Virtual Coast Air har du muligheten til å fly charterruter, og vi har en flått flåte og mange dyktige piloter.

Hehe, Arild..

Driver vi med reklame på dette innlegget som er om et annet VA?

Ikke snillt ""

Scandinavian Virtual er nok en av de beste VA'ene som finnes, iallefall etter min mening.

Men desverre har ikke de charter ruter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil ser det litt mørkt ut for et nytt VA..

Det er ikke mange som har vist interesse, har noen som ønsker å være med i administrasjonen, men har fått kun èn tilbakemelding fra en som ønsker å være pilot.

Kan ikke noen flere si hva de mener om dette, både ros og ris, alt taas imot og blir besvart!

Om noen ønsker å kontakte meg så er min e-mail icskaug@hotmail.com

 

Jeg er med, vettu! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne gjerne tenkt meg å være med i et VA (og da kanskje spesielt et som flyr charter ""). Jeg har simmet en god stund, men nesten aldri online og aldri aktivt i et VA, bare en kort stund.

 

Vi i Virtualnorwegian har også charter turer, ingen krav til onlineflyvning.

Vi har også godt miljø og aktive piloter.

Har fin flyflåte og mange ruter å velge imellom.

Ta en tur på sidene våre og kikk da vel ""

 

 

 

(Så bra reklame som dette burde være cv nok til å begynne i den bransjen """")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...