Gå til innhold

Ærlig talt...


Andrew Thomsen

Anbefalte innlegg

Jo, det er jo litt dumt at dersom du betaler for FlightSim.no, så får du i tillegg en masse reklame!

Airliners.net sier at dersom du vil ha bort bannerene (som er mikroskopiske i forhold til den som er på toppen av FlightSim.no), kan du registrere et såkalt "First Class Membership". I tillegg er det kommer det alltid slike "pop-up"-er når man går til alle sidene her utenom diskusjonsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har støttet FSno før og vil gjøre det igjen. Men når man gir fra seg penger, er det litt dumt å få f.eks den Flash-greia i fleisen med sekunders mellomrom, man får jo knapt skrevet ferdig en post før man må klikke på den helsikes dialogboksen, og jeg oppfatter dette som utrolig aggresivt. Jeg synes ikke det er for mye forlangt å kreve litt tilbake en gang i blandt, på en måte er jo dette også en feedback til Dag.

 

Når det gjelder url`en prøvde jeg sist å enable cookies, så gikk jeg inn og prøvde å sette den inn, og antall tegn var ikke over 35 engang, likevel gikk det ikke...

 

Mange takk for positivt svar, Dag! Da skal jeg straks foreta en liten overføring ""

 

BTW hvor finner jeg opplysningene om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jørgen.

 

Måtte klikke flashen hele 4 ganger bare for å nå hit!

Det har seg bare slik at et av mine ufravikelige prinsipper er at jeg ikke skal betale for reklame. Får nok av den ufrivillig likevel. Forøvrig synes jeg responsen i denne tråden er god reklame for Flightsim.no, og en vitamininnsprøytning for givergleden ""

 

Dag, takk for at du fixet url`en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen i kaffekroken, på årets første dag med sommertid ""

 

Dette med flash kan jo fjernes i egen browser, er heller ikke plaget av dette. Jeg bruker popup-stopper, og reklamen her er ingenting i.f.t mange andre websider. Og noen ganger kan reklamen hjelpe deg til å spare penger.

 

Men det er jo riktig at all reklame fjernes for de som bidrar med økonomisk støtte. NRK har reklamefri radio og tv fordi man betaler lisens... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag, dette forumet forsvant for meg etter du fjernet banner reklamen for støttemedlemene. Har prøvd å slette cookies og filer fra IE, men til ingen nytte. Logger jeg meg derimot ut får jeg tilgang til forumet. Har dette noen sammenheng med hva du gjorde i går kveld?

 

Jørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen i kaffekroken, på årets første dag med sommertid ""

 

Dette med flash kan jo fjernes i egen browser, er heller ikke plaget av dette. Jeg bruker popup-stopper, og reklamen her er ingenting i.f.t mange andre websider. Og noen ganger kan reklamen hjelpe deg til å spare penger.

 

Men det er jo riktig at all reklame fjernes for de som bidrar med økonomisk støtte. NRK har reklamefri radio og tv fordi man betaler lisens... ""

 

Helge, hvordan stopper du flashen? Har den fremdeles gående hver gang jeg skifter side. Og kjører jeg i gang en poup-stopper, gjør den også at jeg ikke får downloadet fra f.eks Avsim ""

 

Det er helt ufattelig at man tillater Flash denne aggresive markedsføringen, som går ut på at du skal bli så drittlei at du til slutt klikker "Ja", noe jeg ikke vil gjøre, fordi da kommer det vel masse lyder og flæshing jeg ikke ønsker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...