Gå til innhold

BBJ til salgs!


JM

Anbefalte innlegg

Uff, den Røkkegutten har jeg ikke noe sans for. Egoistisk, kortsiktig tenkt og litt for "pynta".

 

Bygde han ikke nettopp ut en rullebane for at dette flyet skulle kunne lande der?

 

 

 

 

Så enig , så enig.

Han er den største idioten jeg har sett noensinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en viss fare for å starte en "tåpelig" OT diskusjon her, men ...

 

Hvorfor er det visse her som er så ufattelig missunnelig på andre som har fått til noe og har litt mer enn gjennomsnittsnordmannen?

 

For å si det sånn hvis en av dere hadde hatt såpass mye kr som han har så hadde dere også vist det frem litt, tro meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, den Røkkegutten har jeg ikke noe sans for. Egoistisk, kortsiktig tenkt og litt for "pynta".

 

Bygde han ikke nettopp ut en rullebane for at dette flyet skulle kunne lande der?

 

 

 

 

Så enig , så enig.

Han er den største idioten jeg har sett noensinne.

 

Så det at han har skapt mange arbeisplasser innen fiske og industri, gjør han egoistisk og en idiöt? Røkke har utviltsomt gitt det norske sammfunnet veldig mye..

Har stor respekt for en som har bygget opp så stor virksomhet fra grunnen av. Det krever veldig mye arbeid og innsats og få til noe slikt som Røkke har fått til

 

De "rikingene" jeg ikke har stor respekt for er slike som blir født inn i rikdommen, f.eks arvinger og konglige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...