Gå til innhold

LoCost siden oppe(Dog under utvikling...)


Aleksander Rønning

Anbefalte innlegg

Jeg bare sier hva jeg mener .. forsto du kansje ikke det?

Kansje du bør gå på skolen gutt?

 

Går faktisk på skolen jeg, får bra karakterer, men sier det samme! Hva er problemet ditt? Kom deg på oppdragelse skole du gutt! Det er ikke denne slags oppførsel som passer her inne!

 

Beklager om jeg tar litt hardt i, men dette holder ikke!

 

Jeg sier bare det jeg mener....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i norge har vi noe som heter Ytringsfrihet.. å derfor sier jeg hva jeg vil om hva/hvem jeg vil når jeg vil.. sånn er jeg.. ferdig med den saken.. å ja den dagen en "klinker" meg ned så "klinker" jeg han ned..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, folkens.. RO DERE HELT NED!!

Tenker ikke være den barmhjertige samaritan her, og tar ingens side, men hvorfor i helve.. skal dere krangle?

Synes folk kan passe kjeften sin litt, selv om man har en dårlig dag.

Man skal ikke skjenne ut andre, faktisk så kan enkelte personer ta seg svært nær av komentarer selv om du ikke mener noe vondt med det.

Som sagt ovenfor, hvis du en dag møter noen som ikke har gått på skole, og du kommer med den komentaren til de..

Kan du lett havne på legevaken med skader som du kunne unngått om du hadde tenkt deg om før du snakker!

SOSIAL INTELIGENS kalles det!

 

Da er mitt ord sagt.

Ha en fortsatt fin kveld! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp ""

 

Regner med å ha resten av sidene oppe i løpet av en til to uker "" Når det gjelder logoen og feedback, må folk få si det de vil, og gjerne komme med forslag til forbedringer ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logoen er fin den. Ikke noe å si på den.

 

Og til deg Thomas Hjartarson; Hvis du sier en negativ ting, prøv å si minst to positive ting. Skal vi prøve det? ""

 

 

Ådne

 

Nei..

Hva med.. en positiv ting å 50negative?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå begynner du å irritere meg her. Må du være så veldig negativ. ALLTID. Mange bilder her er fine. Vi må prøve å gjøre en fin omtale av de, slik at flere bilder kommer til forumet.

 

En ting som kan skje; Når du sender inn bilder vil folk lete etter feil og kvalitet for å gi deg negativ tilbakemelding. Og det er ikke koselig - er det vel??

 

Ser mange fine bilder her i forumet. Send inn flere.

 

Stå på folkens. Jeg synes dere er ordentlig flinke- alle sammen. ""

 

 

Ådne

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble en skikkelig avsporing.

 

Hvis Thomas ikke liker det han ser, må han jo få lov til å skrive det! Eller er dette et diktatur hvor alle skal rose og følge lederen "" Men konstrukiv kritikk, gjerne med forslag til forbedringer, er ikke å forakte nei ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner du å irritere meg her. Må du være så veldig negativ. ALLTID. Mange bilder her er fine. Vi må prøve å gjøre en fin omtale av de, slik at flere bilder kommer til forumet.

 

En ting som kan skje; Når du sender inn bilder vil folk lete etter feil og kvalitet for å gi deg negativ tilbakemelding. Og det er ikke koselig - er det vel??

 

Ser mange fine bilder her i forumet. Send inn flere.

 

Stå på folkens. Jeg synes dere er ordentlig flinke- alle sammen. ""

 

 

Ådne

Herregud da mann..! er det blitt slik at alle må bare ha positive meninger..? du bestemmer hva folk skal mene?

Skjerp deg selv..

 

Fei for din egen dør før du begynner å feie for andre..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...