Gå til innhold

Pmdg 737 NG Features list


Aleksander Rønning

Anbefalte innlegg

Dette gleder jeg meg til. Jeg har flyene de laget til Fly!II, og maken til den 757en deres skal man lete lenge etter. Hvis det er noe som kan konkurrere med 767PIC så er det produktene til PMDG. Sjefen selv, Robert Randazzo, er jo pilot i United(men ikke på 737 så vidt jeg vet), så forhåpentligvis klarer de å reprodusere en autentisk 'flyfølelse'.

 

Dreamfleet er utvilsomt et kvalitetsteam, men de fokuserer vanligvis mer på utseende og underholdning enn på korrekt systemmodellering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter og ser. Lar meg ikke lure av reklamen lenger. Hsuk at det er store begrensninger i selve flysimmen. Det har vært for mye eye/earcandy i det siste - og nedprioritert flyegenskaper. Og det verste er at paywareprodusenter påstår at de har 100% realisme i systemer og cockpit. Da er bedre å la være, og heller innrømme at det er 50% realistisk. - De påstår også at det er ferdig patchet før utgivelse.

 

Vi får se om det er i nærheten av 767PIC ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er den like bra som dreamfleet sin 737?

Ser ikke ut som instrumentpanelene er hverken bra nok på grafikken eller realismen utifra bildene....

Vel, hva synes du om grafikken i PS1.3-simulatoren da? Den ser helt for jævlig ut, men er likevel langt mer realistisk enn noe Dreamfleet har laget.

 

Jeg vil normalt velge PMDG fremfor Dreamfleet nårsomhelst.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter og ser. Lar meg ikke lure av reklamen lenger. Hsuk at det er store begrensninger i selve flysimmen. Det har vært for mye eye/earcandy i det siste - og nedprioritert flyegenskaper. Og det verste er at paywareprodusenter påstår at de har 100% realisme i systemer og cockpit. Da er bedre å la være, og heller innrømme at det er 50% realistisk. - De påstår også at det er ferdig patchet før utgivelse.

 

Vi får se om det er i nærheten av 767PIC ""

 

PMDG fokuserer vel i all hovedsak på funksjonalitet og realismen, eyecandy kommer i andre rekken, men det ser jo ut til at det blir litt av det også "". Panelet er kanskje ikke det beste jeg har sett, men så lenge funksjonaliteten er på topp, så bryr ikke jeg meg om det.

 

Ang. realismen så er det riktig at den ikke kan komme på 100%, men systemer i cockpitt kan utvikles til 100% realisme, f.eks. en fullt ut simulert FMC, EHDI, MCP el., mens flydynamikken setter en del begrensinger. Men over 50% på det området tviler jeg ikke litt på at de kommer til å få den.

 

Også oppfølgingen etter release pleier å være fin hoss PMDG, både kundesupport, patcher og videre utvikling av produktet.

 

Dette blir uten tvil årets addon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...