Gå til innhold

Noen som blir med på å starte et nytt VA?


Aleksander Rønning

Anbefalte innlegg

  • Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

LoCost er grusomt tøft navn "" Håper det blir kjempestilige paints, men den nr. 1 ligna litt på BMI's ""

 

Blir seff. med i dette, er lei av Vbraa's regime ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er fargene endret, det er flåten også.

 

Den består av:

  • 5 stk. Dash 8-300
  • 4 stk. B737-200
  • 2 stk. B737-300
  • 1 stk. A319
  • 2 stk. A320
  • 1 stk. A321

I alt: 15 fly

 

Altså ingen 737-400....???

 

 

 

Jeg regner med at Sebastian vil painte DF734,hvis han får skaffet seg det. Hvis han ikke gjør det,så må nok en annen gjøre den jobben for oss. Vi blir å gjøre slik som Virtual Norwegian,nemlig å painte en DF734,selv om vi ikke skal ha den i flåten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw. til dere ihuga MyTravel- fans så skal jeg ta en A330-200 fra Gardermoen til Las Palmas om tre dager "" Skal ta noen bilder og friste dere ""

 

Jeg synes flåten er bra nok som den er, men jeg savner et stort Cargo- fly, som en 744 fra Meljet, eller en A340.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw. til dere ihuga MyTravel- fans så skal jeg ta en A330-200 fra Gardermoen til Las Palmas om tre dager "" Skal ta noen bilder og friste dere ""

 

Jeg synes flåten er bra nok som den er, men jeg savner et stort Cargo- fly, som en 744 fra Meljet, eller en A340.

 

Ååå..Du må sende noen bilder til meg eller sende de ut her på flightsim.no

Jeg gjentar. Luften er ikke det samme uten MyTravel.

 

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...