Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahahaha det er det verste jeg har sett.

TVnorge tekstingen skulle ha "please change departure frequency to 124,6" til å være "forandre avgangshyppighet til 124,6"

....og da lo jeg.

markus

Skrevet
Hahahaha det er det verste jeg har sett.

TVnorge tekstingen skulle ha "please change departure frequency to 124,6" til å være "forandre avgangshyppighet til 124,6"

....og da lo jeg.

markus

Du ser på den filmen du også ja ""

Håper ikke alle piloter er som det da..hehe

Skrevet

På discovery gikk det her om dagen et program i serien "Time Time" hvor de skulle grave opp et fly som krasjet i en åker under krigen. Der presterte de å konstant oversette "fuselage" med "drivstoffledning" gjennom hele programmet. Etter hvert som hullet ble ganske stort nådde denne "drivstoffledningen" ganske store dimensjoner ""

Skrevet
På discovery gikk det her om dagen et program i serien "Time Time" hvor de skulle grave opp et fly som krasjet i en åker under krigen. Der presterte de å konstant oversette "fuselage" med "drivstoffledning" gjennom hele programmet. Etter hvert som hullet ble ganske stort nådde denne "drivstoffledningen" ganske store dimensjoner ""

LOL Den var bra! "" Ser på Time Team jeg også, men jeg fikk ikke med meg den episoden.. ""

Lars

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...