Gå til innhold

Forumproblemer


Andrew Thomsen

Anbefalte innlegg

De nye forumsidene er OK, men det er endel ting som er irriterende: Ved login velger jeg alltid "Husk Passord", men dette virker aldri. Og uansett hvordan jeg prøver å få linken min rett igjen, virker ikke denne heller. Derfor slettet jeg linken til hjemmesidene mine. OG: Hver gang jeg logger inn, kommer jeg rett til profilen min og IKKE forumet. Det er da måte på fjernstyring??

 

Håper det finnes løsninger på dette ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med link aner jeg ikke, men ser det er en del andre som har samme problemer, og noen som har fått det til. Angående startside så kan du velge dette visst du går inn på 'Min Side', trykk 'Endre' på visningspreferanser og velg så hvor du vil starte i fra listen under spørsmålet Hvor vil du starte når du logger deg på?.

 

Angående om den husker passordet ditt så er jeg ikke helt sikker, men vet i vertfall at du må enable coockies i settings for browseren din. En del offentlige maskiner ol. støtter ikke dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen skal forvente at jeg utvider "acceptance" for cookies for at visse ting skal virke. Da ligger nemlig PC`en min åpen for mye dritt, og det går jeg ikke med på. Ser ellers at det er flere som har problemer...en ting til: "Hjemmeside" feltet har heller aldri virket, uansett nytt eller gammelt forum...måtte sette linken inn i underskriften i det gamle forumet, men NÅ virker ikke dette heller...mulig å få litt hjelp fra webmasterne her?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at du skal kunne bruke "automatisk pålogging" må nesten forumet få skrive en "cookie" på maskinen din. En eller annen plass må jo informasjonen lagres i din ende. Nå finnes det jo mulighet for å åpne for cookies bare for de domenene du bestemmer i de fleste oppegående browsere....

 

Link i signatur burde ikke være noe problem, men husk at du bare har 50 tegn å bruke. Bruker du mer enn det for å lage linken vil det ikke funke, og det er nok her problemet ligger for de fleste. (Thomas har vel bortimot 200 tegn, noe som henger igjen fra det forrige forumet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et problem for alle som vil ha en link i signaturen.

Her er en vanlig en.... <url=http://www.avsim.com/hangar/fly/josve>The Fly! zone</url>

Dette gir 60 tegn! Altså denne kan ikke brukes.

Jeg skjønner selvfølgelig problemet med at enkelte har 10-15 linjer i signaturen der de forklarer alt de har av maskinvare,som om det skulle være interessant for noen? og at de er virtuell Kaptein/pilot,president i ett eller annet virtuelt flyvemaskins byrå.....

Men saken er vel at selve "tagene" til linker ikke skulle telt med som "tegn" Da hadde 50 tegn vert nok i massevis....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...