Jarle Vidtun Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Når jeg flyr online.. Så ser jeg ingen andre fly.. jeg ser det er logget på andre fly.. men jeg ser ingen.. altså veldig alene.. hva kan være galt.. jeg lager MP i FS... finner den i SB.. og kobler til... har Win XP, og siste FSUIPC.dll fila... [ 04.12.2002, 08:29: Endret av: Dag Johansen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hei! Det første som slår meg:Er du oppkoblet i multiplayer i FS? SAS583 NOW966 ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 jeg lager jo en multiplayer i FS.. er det noe mer en det? får opp det chat vinduet.. akkurat som jeg har gjort før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 KOntroller hvor stor "range" du har i SB. Jeg kan ikke helt huske hvor du stilte det inn, men er et sted i hovedmenyen i SB. Den bør stå på 40NM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 det gjør den ja.. 40nm er den satt på... Men det som er, er at SB lissom ikke kobler seg på sammen med FS... så det er veldig kjedelig og fly uten og se andre fly online... det jeg gjør: åpner FS.. velger meg fly osv.. Lager en Multiplayer... Åpner host for SB, åpner main prog. skriver inn mitt callsing der.. så søker jeg etter min MP. den finner den.. så join! etter det kobler jeg på VATSIM med callsing osv.. Men de andre flyene er søkk vekk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 hei... vel. det har funket før.. at jeg så flyene.. og jeg gjør ikke noe annerledes i dag som jeg gjorde før.... Håper og få fixe dette før fredag da jeg skal fly til EWR med SVA =) Jeg installerte FS 2002 om igjen i går... logget på.. og da funket det.. logget av igjen.. la inn NA8, og noen fly.. da virket det ikke igjen..... [ 04.12.2002, 13:34: Endret av: Jarle Vidtun ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Hvilken DirectX versjon bruker du? Jeg vet at f.eks. Med MsCombat FS3 så installeres DirectX 8.2 automatisk, dette gjelder flere programmer. DirectX 8.2 kan skape noen problemer med SB og bør derfor unngåes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 mener jeg har 8.0 elns jeg! ikke 8.2.. har prøvd den før.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 jeg får også opp noen sendaddplayer elns.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 quote: Opprinnelig postet av Jarle Vidtun: mener jeg har 8.0 elns jeg! ikke 8.2.. har prøvd den før.. cluet er: hvordan fjernet du dx8.2? XP fjernes lett med å ta system restore til et tidspunkt FØR du la inn cfs3 eller dx8.2. har du win98/winme er det kun en formatering og ny install av windows som duger, da eldre versjoner av dx ikke kan overskrive nyere versjoner under install. Enklest er å legge inn directx9 som ms har lagt ut. da kan du fly cfs3, fs2002 og i tillegg bruke sb og fly multiplayer. men andre ord: dx9 fikser den feilen med sb og multiplayer som dx8.2 lager. Jan Roar Rød [ 04.12.2002, 17:08: Endret av: Jan Roar Rød ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 har du en link til hvor directx 9 ligger da.. fant ikke noe på MS sida Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olafsen Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Heisann.. DirectX 9 finner dere ved å følge denne linken. Mvh, Thomas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 den beta warningen.. bare og gi f.. i den eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 la inn directx 9 ..og nå ble alt som det var med 8.2.. jeg såtr i oslo.. på radaren er jeg ved SLB... prøvde og restore windows.. men gikk ikke sto det! Så nå formaterer vi C:! mennhe.. takk for alle innlegg =) Jarle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Hakli Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Hei Hvilken versjon av FS bruker du (FS2000)? Når du kobler til FS i multiplayer, klikker du da på "host" med fullt antall players (16) og deretter OK på siste skjerm? Når du er oppkoblet på SB, ser du de andre flyene på TCAS skjermen til SB? (Trykk på den lille knappen merket E) Når du går inn på ATC oversikten på SB, får du listet alle i nærheten, eller ser du kun unicom? Mange spørsmål her... Det finnes også en meget god bruksanvisning for tilkobling til SB, har du sjekket denne? Jeg har ikke linken her, men du finner den på VCA og VACCN sine hjemmesider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.