Gå til innhold

Hjelp pro controller


Gjest

Anbefalte innlegg

[NETWORK]: Error [011]: Requested level too high (2)

You have been disconnected from the server. (0)

Retrying server...

 

dette kommer inn når jeg skal koble opp til serveren

nede i chat vinduet "[sur]"

hva er det ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg kan ikke se navnet ditt på VACC Norges medlemsliste, så jeg går ut fra at du netopp har startet og har en rating som OBSERVER. Du prøver tydeligvis å logge deg på med en rating som er høyere enn du er registrert med. (Jeg antar du har rating som OBS og ikke STU1 som bildet viser). Hvis dette ikke er tilfelle kan det være at du setter inn en posisjon (f.eks ENGM_V_TWR) når du bruker OBS i rating. Dette vil også gi en feilmelding i og med at OBSERVERS ikke kan bemanne posisjoner. Har du netopp startet med Pro Controller eller har du greid å logge på tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Da fant du årsaken til slutt. For å gå videre fra OBS, må du først melde deg på hos VACC Norge (VACCN), deretter gjennomgå opplæring. Opplæringen skjer ved å lese det stoffet som finnes på VACCN og VATSIMS treningssider, og supplere med deltagelse på treningskvelder. Når du føler deg kompetent til å ta første skritt videre, søker du om oppgradering hos VATEUR og VACCN (se beskrivelse på VACCN). Oppgradering skjer via tester, skriftlige og muntlige. Mange ord her, men det meste er godt beskrevet på VACCN (www.vaccn.org)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, noen av egenskapene du trenger:

 

-Du må beherske engelsk ganske bra.

 

-Du må klare å danne deg et 3D-bilde

 

-Du må klare å motta informasjon fra flere kanter samtidig

 

-Du må klare å raskt få oversikten

 

-Ha god korttidshukommelse

 

-Planlegge raskt

 

-Tollerere stress

 

Men skal du begynne som ATC er det veldig sterkt anbefalt at du tar noen turer som pilot først, slik at du får gangen i terminologi og slikt. Det går greit som pilot å spørre ATC om noe man lurer på, men nå ATCen begynner å spørre piloten om ting så kan en begynne å lure litt som pilot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...