Gjest Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 jeg klarer ikke og koble opp hva har jeg gjørt feil???? bildene som hviser hva jeg har gjort ligger her: www.home.no/tobby husk og trykk på høyre musetast og så "lagre mål som" Fra Torbjørn (13) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Petersen Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hvis det er VATSIM du vil på her du følgende feil: 1. IP adresse er feil 2. Du kan kun logge på som OBSERVER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 hvor finner jeg riktig ip???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Bl.a. HER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 hvilken skal jeg ta av SERVERS,VOICE SERVERS ,ATC,PILOTS osv..???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Du skal velge en av serverene under SERVERS, du bør velge en av de serverene som er nærmest din virkelige georgrafiske posisjon (Norge), og min anbefaling er: EUROPE-C 137.56.42.18 Tilburg, Netherlands Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 takk for hjelpen alle sammen !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 og jeg vet ikke om navnet 'hemmeligt' bare var skrevet inn for anledningen med fotografering, men du må skrive inn ditt virkelige, fulle navn, ellers kan du bli utvist fra VATSIM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 [NETWORK]: Error [011]: Requested level too high (2) You have been disconnected from the server. (0) Retrying server... dette kommer inn når jeg skal koble opp til serveren nede i chat vinduet hva er det ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind Tollerød Fosse Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 God dag! Du har bedt om å bli logget på med en høyere rating enn den du egentlig har. Mest sannsynlig har du Student 1, og må velge det i "Rating" vinduet når du skal koble deg på... Ha en god dag? Eivind Spirit 50 / TFN50 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Hakli Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hei Jeg kan ikke se navnet ditt på VACC Norges medlemsliste, så jeg går ut fra at du netopp har startet og har en rating som OBSERVER. Du prøver tydeligvis å logge deg på med en rating som er høyere enn du er registrert med. (Jeg antar du har rating som OBS og ikke STU1 som bildet viser). Hvis dette ikke er tilfelle kan det være at du setter inn en posisjon (f.eks ENGM_V_TWR) når du bruker OBS i rating. Dette vil også gi en feilmelding i og med at OBSERVERS ikke kan bemanne posisjoner. Har du netopp startet med Pro Controller eller har du greid å logge på tidligere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Takk for svarene Jeg har nettop startet. Jeg kommer meg inn på observer ,men da kan jeg ikke gjøre noe. Hvordan blir jeg student eller noe høyere?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Hakli Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hei igjen Da fant du årsaken til slutt. For å gå videre fra OBS, må du først melde deg på hos VACC Norge (VACCN), deretter gjennomgå opplæring. Opplæringen skjer ved å lese det stoffet som finnes på VACCN og VATSIMS treningssider, og supplere med deltagelse på treningskvelder. Når du føler deg kompetent til å ta første skritt videre, søker du om oppgradering hos VATEUR og VACCN (se beskrivelse på VACCN). Oppgradering skjer via tester, skriftlige og muntlige. Mange ord her, men det meste er godt beskrevet på VACCN (www.vaccn.org) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 DET BLIR LITT FOR VANSKELIGT FOR MEG. JEG ER JO BARE 13 TAKK FOR HJELPEN alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Tja, noen av egenskapene du trenger: -Du må beherske engelsk ganske bra. -Du må klare å danne deg et 3D-bilde -Du må klare å motta informasjon fra flere kanter samtidig -Du må klare å raskt få oversikten -Ha god korttidshukommelse -Planlegge raskt -Tollerere stress Men skal du begynne som ATC er det veldig sterkt anbefalt at du tar noen turer som pilot først, slik at du får gangen i terminologi og slikt. Det går greit som pilot å spørre ATC om noe man lurer på, men nå ATCen begynner å spørre piloten om ting så kan en begynne å lure litt som pilot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Olsen Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Husk at dette er ikke en lek.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Gjerstad Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Svein Olsen: Husk at dette er ikke en lek.... LOL, bra sagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.