Gå til innhold

Oslo Center!


Vegar Mikalsen

Anbefalte innlegg

Huh... (nettopp stått opp etter en super kveld i går..)

Satt som TWR, og det var jevnt med trafikk, ca. 1 fly på incomming og to for DEP hele tiden (nesten), + en skikkelig bølge da det ble noe slikt som travelt (det er ikke så ofte det på en lørdagskveld).

Håper vi kan få dette til flere ganger, for morsomt var det! "[stort

Men må få takke de andre som satt ATC i går, og ikke minst pilotene som tok seg en kveldstur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil hjelpe oss med litt trafikk + vi trenger en ENOS_(V)_CTR! Kom igjen, det er ikke noe vits i å ikke fly "[blink]" Nå er ENGM_V_TWR og ENGM_V_APP + EKDK_V_CTR oppe, og vi blir værende en stund (jeg logger av om noen stunder) men kom igjen! "[stort

 

[ 06-07-2002, 15:59: Endret av: Stig Sandnes ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff å huff! Men Vegar, vi fikk jo en god del trafikk uansett da "[Cool]" Og det takker vi pilotene for, og jeg vil takke pilotene og de som ellers satt ATC for enda en fin dag med PC! "[stort Nå blir det desverre ikke mer PC på meg på ca. 14 dager, jeg reiser senere i dag (rundt 7-8 tia...) til Oslo, og der blir det vel andre ting som skal gjøres, så det så. Men ha en fortsatt fin sommer alle sammen! Så sees vi sikkert senere! "[smil]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEhe, i går kveld logget jeg på som ENBR_v_app. Da var det bare et par fly i hele Norge og ingen som var ATC. Men på under en halv time etter at jeg hadde logget på så var det fullt av fly og trafikk til/fra ENBR. Jeg hadde på det meste 8 fly på en gang 5 av de airborne. Det var virkelig gøy. Hadde mer trafikk til ENBR enn det pleier å være på flyin "[stort

 

Takk til alle som kom og fløy, håper dere likte dere like mye som jeg gjorde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at dukker opp mye fly når en ATC blir bemannet. En ting bare: Du burde nok skaffe deg bedre lydkort/mikrofon hvis du skal kontrollere med voice "[smil]"

 

Det er litt frustrende å måtte blande tekst og voice hele tiden når man kontakter en kontroller som står oppført med voice. Så at du gjorde oppmerksom på lydproblemet i ATIS'en din riktignok.. Det er ikke ment som noe kritikk på noen måte, bare en ting å tenke på. Jeg forsvant desverre plutselig fra nettet etter at jeg mistet kontakten med Vatsim-serveren på SOPAR1E arrival, forsøkte å kontakte deg på RW like etterpå, men det gikk ikke desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...