Gå til innhold

Trenger folk den 21/4


O85_

Anbefalte innlegg

Hei du!

 

Søndag den 21/4 så skal jeg opp til Controller Test, derfor trenger jeg noen som kan fly og en som kan sitte som ENOS_V_CTR for meg.

 

- Håper at flesteparten bruker VOICE (RW) da går det litt fortere og det blir mer realistisk "[stort

 

Håper på å se mange av dere på Søndag "[smil]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Folkens

 

Nå har vi noen få Senior Student som Ønsker (og har muligheten)til å få Controller-Status i VACC Norge.

 

Da bør(for ikke å si skal) de som kan stille opp for å hjelpe kandidaten å oppnå målet sitt, møte opp å fly.

 

Dette betyr at alle Dere som har mulighet å stille opp for kandidaten, gjør det ved å fly denne kvelden, slik at vi ikke opplever at de andre VACC sier:

 

(-Nei han bestod ikke forde han hadde alt forlite trafikk.)

 

Dete blir for dumt folkens, hvis kandidaten stryker på grunn av at for lite folk deltok...+

 

Derfor alle som har anledning kom å "stresse" kandidaten som ønsker å oppnå denne høye ratingen i Norge.

 

På vegne av Vacc Norway ønsker vi kandidaten lykke til.

 

Med hilsen

Jan kristiansen

Training Director

Vacc Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan:

 

Jeg har et inntrykk av at det uansett respons her, vil være en del piloter. Søndager er jo en dag da det vanligivs er ganske mange piloter online. Dessuten var ikke responsen så stor her angående VBRAA Groupflight'n heller, men det møtte opp mange piloter og controllere likevel. Og piloter som flyr i Norge vil vel ikke svikte når vi har sjansen til å få igang en controller til? The more, the merrier som vi sier "[smil]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Vet ikke om så mange fikk det med seg, men jeg hadde faktisk et forsøk på en C1 test like etter Jonas, men det ble da desverre bare med forsøke... Kom fint i gang, hadde en jevn flyt av fly, men etter 10-15 min virket det som det meste av nettverket til VATSIM kollapsa. Pro controller sluttet å svare og alt ble bare tull.

 

Så vi får prøve en gang litt senere. Beklager at jeg ikke fikk markedsført testen min noe særlig, men det ble klart søndag kveld at jeg skulle ha testen etter Jonas så det ble ikke noe særlig tid til slikt.

 

Uansett, grattis Jonas! "[blink]"

 

mvh

Henrik Wingerei

 

[ 22-04-2002, 14:22: Endret av: Henrik Wingerei ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratuelerer Jonas "[stort"[smil]"

 

Det var jo synd for Henrik at serveren kolapsa, men uansett lykke til neste gang!! "[smil]"

 

Jeg ble disconnected AKKURAT når jeg satt bak hjulene ned på nord-norsk asfalt (Trondheim) "[sur]"

 

Et lite problem jeg har er att: Når det blir mye trafikk så klarer jeg ikke å få voice kontakt med forskjellige ATC, eksempel:

 

Jeg er etablert på ILS og APP sier contact V-TWR etc. som sagt så gjort, men jeg får bare kontakt via tekst, voicen (RW) er fortsatt på APP??

 

Huff dumt forklart.

 

Takker for svar!

 

Mvh JBD (som var BRA224,BRA152 i går kveld)

 

[ 22-04-2002, 15:46: Endret av: Julian Barratt-Due ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Jeg ble disconnected AKKURAT når jeg satt bak hjulene ned på
nord-norsk asfalt (Trondheim)

Nei fri og bevare meg. Hold nå Trondheim utafor Nord-Norge da!!!!! "[Forvirret]"

 

Fri og bevare meg. "[Rullende

 

Huff og huff

 

Om det nå ikke var asfalten du tenkte på!! At den var produsert og transportert fra Nord-Norge da. "[blink]"

Da er du tilgitt. "[stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...