Baard C Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 quote: Opprinnelig postet av Jan Fjeld: Hei. Må henge meg på her med mitt problem. Har lest tråden og gjort/hentet det som er beskrevet. Mitt problem oppstår når SB ber meg om "Click here to go into the action" SAM kommer in og ønsker meg hyggelig velkommen til SB, og så forsvinner bildet. Dukker heller ikke opp i FS2002. Derimot dukker SB.exe fila opp i taskmanageren under processes. Har oppgradert til XP og lurer på om det er problemer med å kjøre SB (ver 2.2 Beta) i den? Jan Du må ha siste utgave av SB for at det skal funke 100% med XP! SB 2.3 build 4 SB download Siter
Arild Oldervoll Skrevet 25. april 2002 Skrevet 25. april 2002 og når du har lastet ned SB2.3 så les i readme-fila. Du må først starte 'SB host' og så 'SB mainprogram' Siter
Einar Halvorsen Skrevet 25. april 2002 Skrevet 25. april 2002 quote: SAM kommer in og ønsker meg hyggelig velkommen til SB, og så forsvinner bildet. Dukker heller ikke opp i FS2002. Derimot dukker SB.exe fila opp i taskmanageren under processes. Til dere som har problemer , med at dere ser SAM som så forsvinner igjen så skjer dette når da SB'n skal starte opp selve programmet. Om ikke SB dukker opp på en stund, 10-15 sek, dere kan da prøve å klikke med musen et eller annet sted på skjermen 1, 2, 3 ganger da vil som oftest SB-vinduet dukke opp igjen og starte. Det hender nemlig at SB'n henger litt i denne prosessen, Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 Virker ikke hos meg heller...har 2.3 bulit 5. Er det riktig? Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 Vel...nå prøvde jeg å bruke IP'n som er i bruk i session i FS, og da fant den den i SB, men jeg får Unvaliable to join. hmmm Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 Nå virker det supert. Det har det ikke gjort siden november. Jeg gjorde som dere sa og la in IP'n fra hosten i Fs. Tusen takk.... Hilsen Vegar (SAS546) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.