Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Jan Fjeld:

Hei.

Må henge meg på her med mitt problem. Har lest tråden og gjort/hentet det som er beskrevet. Mitt problem oppstår når SB ber meg om "Click here to go into the action"

SAM kommer in og ønsker meg hyggelig velkommen til SB, og så forsvinner bildet. Dukker heller ikke opp i FS2002.

Derimot dukker SB.exe fila opp i taskmanageren under processes.

Har oppgradert til XP og lurer på om det er problemer med å kjøre SB (ver 2.2 Beta) i den?

Jan

Du må ha siste utgave av SB for at det skal funke 100% med XP! SB 2.3 build 4

SB download

Skrevet

quote:

SAM kommer in og ønsker meg hyggelig velkommen til SB, og så forsvinner bildet. Dukker heller ikke opp i FS2002.

Derimot dukker SB.exe fila opp i taskmanageren under processes.

Til dere som har problemer , med at dere ser SAM som så forsvinner igjen så skjer dette når da SB'n skal starte opp selve programmet. Om ikke SB dukker opp på en stund, 10-15 sek, dere kan da prøve å klikke med musen et eller annet sted på skjermen 1, 2, 3 ganger da vil som oftest SB-vinduet dukke opp igjen og starte. Det hender nemlig at SB'n henger litt i denne prosessen,

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...