Gå til innhold

Controllertest - trenger piloter


Einar Halvorsen

Anbefalte innlegg

quote:

Opprinnelig postet av Einar Halvorsen:

Hei alle

Håper noen kan stille opp. Trenger 2-4 depp og 7-9 arr.

Hei Einar.

Jeg kan stille opp som BRA013.(737-400)

Jeg vil mest sannsynlig starte ved Bodø, for deretter å fly til TC eller VA, og kanskje med retur til Bodø... så da snakkes vi på torsdag, 20:30 loc.

Mvh

Morten

LN-MPK

BRA013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var selv og fløy i går (det var jeg som var LN-AOL). Det var veldig mye trafikk der, og jeg syns det gikk bra, utenom at eg hadde litt problemer. RW hakket noe enormt, så jeg oppfattet bare noen få ord, derfor ba jeg om at du skulle begynne å sende til meg på tekst. Men så bad du meg om å skrive på tekst, da fikk jeg angst. Det er IKKE lett å fly en Bell i en del vind og skrive samtidig. Jeg synes det var vanskelig nok når jeg måtte ta hånden over til tastaturet for å trykke på transmit-knappen.

Det der med landing nord for airport... Det lurte eg på hva betydde, "north for airport" betyr vel egentlig at jeg skal lande nord for flyplassen, altså utenfor flyplassområdet. Har ikke sett dette kartet hvor det stod at jeg skulle lande ved militærhangaren, hva heter det?

Alt i alt, det gikk veldig bra med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...