Einar Halvorsen Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hei alle Torsdag skal jeg opp til praktisk onlinetest som Controller. Jeg trenger derfor noen som kan komme og fly til/fra Bodø. Testen starter kl. 2030 norsk tid. Håper noen kan stille opp. Trenger 2-4 depp og 7-9 arr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilot1 Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 quote: Opprinnelig postet av Einar Halvorsen: Hei alle Håper noen kan stille opp. Trenger 2-4 depp og 7-9 arr. Hei Einar. Jeg kan stille opp som BRA013.(737-400) Jeg vil mest sannsynlig starte ved Bodø, for deretter å fly til TC eller VA, og kanskje med retur til Bodø... så da snakkes vi på torsdag, 20:30 loc. Mvh Morten LN-MPK BRA013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Søderstrøm Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 I'll be there. Probably as ESC774 in a 734 or MD-90. I will be flying from Bodø to Bergen (Håper på at Arild eller Mark-Rune er der da). [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Looking forward to it. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Joda, det kunne jeg jo godt. Eller vi to kunne flydd formasjon med helikopter oppe med ENBO så Einar må svette litt [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Wingerei Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Heisann Einar Regner med at jeg tar meg en tur, men uansett får du ha lykke til! Dette går nok strålende skal du se! mvh Henrik Wingerei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hei å Hå...Jeg kan sitte som ENTC_APP,så kan jo dette bli ett lite fly-in,hvis flere stiller opp [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] og lykke til Einar,det går nok bare bra skal du se [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] LN-EMK(HEAVY) WIF-040 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest A. H. Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Kjem eg og i morgon 2030. LN-AH - 737-400. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Lima Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 quote: Torsdag skal jeg opp til praktisk onlinetest som Controller. Jeg trenger derfor noen som kan komme og fly til/fra Bodø. Testen starter kl. 2030 norsk tid. Håper noen kan stille opp. Trenger 2-4 depp og 7-9 arr. Hei, kommer du til å gi ATC service på ENDU også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 21. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2002 Hei Takk til dere alle som stilte opp i kveld. Det ble nesten et lite flyinn i Bodø. Var ikke helt tilfreds med egen innsats, hadde noen misser og klareringer som var litt underlige men men. Dere ga meg ivertfall nok å gjøre den tiden det sto på. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Var selv og fløy i går (det var jeg som var LN-AOL). Det var veldig mye trafikk der, og jeg syns det gikk bra, utenom at eg hadde litt problemer. RW hakket noe enormt, så jeg oppfattet bare noen få ord, derfor ba jeg om at du skulle begynne å sende til meg på tekst. Men så bad du meg om å skrive på tekst, da fikk jeg angst. Det er IKKE lett å fly en Bell i en del vind og skrive samtidig. Jeg synes det var vanskelig nok når jeg måtte ta hånden over til tastaturet for å trykke på transmit-knappen. Det der med landing nord for airport... Det lurte eg på hva betydde, "north for airport" betyr vel egentlig at jeg skal lande nord for flyplassen, altså utenfor flyplassområdet. Har ikke sett dette kartet hvor det stod at jeg skulle lande ved militærhangaren, hva heter det? Alt i alt, det gikk veldig bra med deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Søderstrøm Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Jepp, kjempegreier igår. Syns du klarte deg veldig bra Einar, i og med at det var endel fly del. Hvordan gikk det forresten? Besto du? Håper no det. Hilsen LN-SPN (Bell 206) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.