Gå til innhold

Norway Race - nytt flyinn


Einar Halvorsen

Anbefalte innlegg

quote:

Går vel ikke an å booke plass før i morgen? (14 dager i forveien)

??????????????

Flyinnet er den 3. mars og det er bare 4 dager til. Forresten så skal alle som ønsker å være ATC melde seg på til meg først og få tildet posisjon FØR dere booker plass på VACCNorway's ATC-booking.

Sjekk hjemmesiden for flyinnet for en oversikt over ledige posisjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et flyinn er et arrangement hvor vi forsøker å bemanne så mange ATC-posisjoner som mulig i Norge og så håper vi det kommer masse piloter og flyr. Mao et noe mer organisert evenement hvor det er mye trafikk online i samme tidsrom og man får ATC hele tiden. At vi har valgt å kalle Nrway Race betyr ikke at du skal fly fortest mulig, men et navn skal vi jo ha på det vi holder på med.

velkommen skal du være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med jeg og jeg tar med meg noen kjente fra LOT Virtual Polish Airlines [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...