Gå til innhold

Ivar Rasmussen

Members
  • Innholdsteller

    386
  • Ble med

  • Siste besøk

Om Ivar Rasmussen

  • Bursdag 23. juli 1961

Ivar Rasmussen's Achievements

0

Nettsamfunnsomdømme

  1. Glad for at det ikke er tilladt at justere vekter selv i de fleste land, hvor myndigheterne justerer og plumber vektene.
  2. Ser ut til at dette VA er populært. Jeg husker noen år tilbake da der var et Tidligere VA (mytva), og før det stoppede skulle vi igjennom en test hvert halvår for at kunne graduere oss. Kanskje en idè at ta med hen av veien . Lykke til gutter. dette skal nok komme og bli et solidt bra VA. Mvh Ivar R.
  3. Tak til begge dere. jeg hadde glemt at jeg bare måtte minimere FS-bildet mit og DRA det ut til sidene, så jeg akkurat da for START-linien nederst til at bli på FS-bildet mit. Al min acars og COM. ligger nemlig der når jeg er online. Håper ikke forklaringen min blev for kranglete men jeg fik løsningen av dere begge og fandt halve løsningen selv. Takk gutter og ha en bra Weekend. Ses Mvh Ivar
  4. nei ikke bare Kim.. da får jeg bare frem øverste FS-menu, men mangler nederste linjen desværre, men takk. Mvh Ivar R.
  5. Hei alle venner Jeg er blitt gammel tror jeg..hmm, husker ikke hvad jeg må gjøre for at få frem Værktøjslinje nederst og øverst i FS-bildet mit. Nederste er den der viser "START" og hvad som er åpent. Den øverste er den som viser FS menu. Jeg har helt bortglemt det. Kan nogen være snille og hjelpe meg ??? Mvh Ivar R.
  6. prøv deg på http://www.north-aircargo.org Frakt rundt i europa Mvh Ivar R.
  7. Måske off-topic Ser dagligt at Ryanair er kraftigt representeret på mit radarbillede i forhold til mange andre, så en del mennesker ser ud som om de foretrækker netop Ryanair i forhold til de fleste andre lavprisselskaber. Ryanair skal nok klare sig. Mvh Ivar R.
  8. København ( EKCH ) - Vagar ( EKVG )Færøyerne. Landingen på vagar er meget speciel og krævende. Ellers er EKCH - LPMA også en flot tur med en krævende landing på Madeira. Mvh Ivar R.
  9. Hei Bra informasjon her Denne typen av landinger er en kontrollert nødlanding eller sakt på annen måte en " Teknisk landing " Ha det Mvh Ivar R.
  10. SAS er igennem nogen generationer nu kendt for at være et godt og stabilt selskab, med de nederlag alle selskaber til tider må lide. Længe leve SAS,-og lad os alle glæde os over at vi stadig har et fælles-nordisk selskab som vi er mange der glæder os over at kunne benytte. Mvh Ivar R.
  11. Hei Øyvind Du kan forsøke deg på FPI-net og.. http://www.flightproject.net . Der er ikke mange medlemmer ennå men dem som er der er veldig flinke til at lære av sig. De fleste er tidligere medlemmer av VATSIM/IVAO og er "gamle" nisser med stor erfaring. Størstedelen av medlemmerne er noe eldre en man ser på på de to andre net. For øjeblikket er der akkurat startet en World-tour med 29 legs som strekker sig kloden rundt. Disse turene skal være avsluttet senest 7.juli, 2006 - 00:00 UTC. Alle deltagere modtager bevis for gjennemført Tur og til slut trekkes lod om en "HardWare" sak til den uttrukne vinneren. ATC er med til at hjelpe å. Kanskje dette er løsningen hvis du ønsker at lære dette på en litt avslappende måte uten så meget "stressende" traffik rundt deg..! Ivar S. i innlegget ovenfor har stor erfaring på VATSIM, så kanskje du kan komme igang der å få noen bra Hints av han. Jeg har mødt han som ATC på gardermoen engang hvor jeg ankom med 767,- og hans måte at lede in flyene på var til bedste karakteren som kan gives. Ha det Mvh Ivar R.
  12. Og for ikke at glemme..North-AirCargo http://www.north-aircargo.org , som er et nordisk Cargo VA. Mvh Ivar R.
  13. Hei dere Tekniske landinger kan ikke relateres til noe specielt selskap. Denne formen for landing forekommer hver eneste dag, og er veldig vanlig.Teknisk landing forekommer for alle selskaper. Mvh Ivar R.
  14. HeHe.....Så har jeg hørt det med Det er dog det utroligste der til tider sker, men dette er da een af dem der topper listen. Brilliant indslag der viser en sørgelig hændelse der forhåbentlig ikke bliver hverdagskost i England.Kunne være at kontrollen skulle overgå til Kaffe i stedet for The,-da der ikke er så mange Kaffe-drikkere i England. Godt observeret John Mvh Ivar R.
  15. Takk Det var han ja.. Mvh Ivar R.
×
×
  • Opprett ny...