Gå til innhold

Poengoversikt

Populært innhold

Viser innholdet med flest omdømmepoeng den 26. mars 2024 i alle områder

  1. https://forums.flightsimulator.com/t/sim-update-15-delayed/635719 Hi everyone, As you may know, Sim Update 15 was initially targeted to be released tomorrow, March 26th. After careful consideration, the Sim Update 15 release will now be moved to April with the exact date to be determined. Your feedback has helped us identify issues that we would like to continue to work on, so many thanks from our team for your detailed reports and efforts. Our beta testing will continue during this time, and forum discussion can be accessed here: Sim Update 15 Beta. We thank you for your patience and understanding and look forward to its release! MSFS Team
    2 points
  2. Ja jeg ser nå at jeg ikke har fått med meg det svaret på fredag. Litt rart at hun på MS support heller ikke hadde fått med seg det før helga. Hun sa idag til morgen at de kjente til problemet, men at de ventet på en løsning fra Amerika. Det viktigste er at vi har en vei ut av problemet.
    1 point
  3. Jeg har samme problemet som deg, og jeg har fulgt instruksjonene som kommer fram i linken som du har fått. Artikkelen er fra 2020, og det er ikke sikkert løsningene er riktige for det problemet som er oppstått nå. Problemet er at FS2020 trenger xboxappen og kontakt med MS store for å kjøre. Du er sannsynligvis,som meg logget ut av begge disse. Jeg klarer ikke å logge meg inn. Ved forsøk på innlogging kommer det opp et hvitt ark midt i bildet, og så skjer det ikke noe mer. Jeg har akkurat snakket med Microsoft support, og de sier at det er svært mange som opplever dette nå.De har ingen løsning idag, men håper å få det en av de nærmeste dagene. Det er bare å smøre seg med tålmodighet, og håpe på at SU 15 oppdateringen som skal komme i morgen løser problemet.
    1 point
  4. Du finner løsningen her: "Please insert the Microsoft Flight Simulator Game Disc" Error message – Microsoft Flight Simulator Support (zendesk.com)
    1 point
  5. God dag godtfolk! Her kommer nok en liten kjedelig samling bilder fra den siste tiden. Jeg våger meg mer og mer ut på Vatsim, og har nå utfordra meg med mer og mer turboprop også. Først Q400 etterfulgt av F50, men har endt opp med favoritten, King Air 200. Disse går mye i rutetrafikk i Sverige på anbudsruter, så det kan da utføres ganske reelt. Det er en del Carenado her, så ikonene på venstresiden av skjermen har jeg ikke giddet å fjerne, så det får dere bare leve med dessverre Men først til Island og Reykjavik (BIRK) hvor Icelandair opererer et lite knippe Q200 og Q400 til Akureyri (BIAR), Egilsstaðir (BIEG) og Ísafjörður (BIIS), sistnevnte kun med Q200. Birk er en liten men utrolig kul flyplass med forholdsvis korte rullebaner og mye vind. Dessverre er det lite ATC på Island, og når noen først er online så er det stort sett kun Keflavik (BIKF) som får gleden av det. Denne flighten gikk til Akureyri. Avgang fra bane 13 i Reykjavik. Turning final for RNP X for bane 19. 01 har kun en offset LOC innflyvning som kan ta denne størrelsen fly (også en ILS med 5.3% gs). Denne innflyningen er en ganske stor omvei til 19, så jeg har forstått de lokale ofte tar en circle to land fra LOC 01 når været tillater det, men det får bli neste gang. Videre følger en liten tur med Fokker 50. Turen gikk fra Arlanda ESSA til Mariehamn EFMA og videre til Turku EFTU med Amapolaflyg, eller Populair som de heter nå til dags. Denne turen var en liten familiseringstur da jeg sliter litt med RNP innflyvninger i Fokker'n. Default FMC også, så det er tilbake til å kalkulere T/D sjæl! Så våget jeg meg omsider ut på travle Vatsim en søndag med favorittfuglen. Jonair opererer 3 av typen King Air 200 i Sverige på rutene Torsby - Hagfors - Arlanda (som de nylig tok over fra Amapola som igjen leide inn AIS Airlines for å fly ruten med JS32), Sveg - Mora - Arlanda (hvor Mora nylig ble lagt til igjen. Denne flys forøvrig oftest med B1900C), Umeå - Østersund (Umeå er hovedkvarteret til Jonair), og Pajala - Luleå langt oppi nord. Disse rutene driftes ofte av prinsippet om at alle fylkessentre i Sverige skal ha forbindelse til Stockholm innen 4 timer. Denne turen gikk til Østersund fra Umeå med ATC hele veien. ' Det er noe litt morsommere å fly på Vatsim med en liten enkel GPS, null VNAV og Autothrottle. På bakken i Østersund. Dette flyet flyr forøvrig en del taxiflyvninger rundt i Sverige imellom morgen og ettermiddagsrunden til Østersund. Videre ble det en tur fra Arlanda til Hagfors og videre til Torsby. Dette var ganske interessant da jeg ikke har flydd til ukontrollerte flyplasser under aktiv atc før. Det ble ingen bilder fra turen til, men jeg bestemte meg for å ta turen tilbake til Arlanda fra Torsby (altså i feil rekkefølge). Det hender Hagfors blir hoppet over irl også, alt etter om det er pax eller ikke. Klar for avgang ESST, Torsby. Klarert direkte til ELTOK. FL230. Både Sweden, Stockholm Approach og Tower var online. King Air er utrolig spenstig når det kommer til fart, så en kan gjøre ATC ganske så happy ved å holde 200-220 knop så lenge en vil egentlig. Full pitch, flaps og gear down, så sitter du med tennene i dashbordet. Legger med et lite bonusbilde under innflyvning til Røros med samme fly. Just for the fun of it. Ha en flott dag!
    1 point
Poengoversikten er satt til Oslo/GMT+01:00
×
×
  • Opprett ny...