De fleste teksturene som jeg laget ligger inne i pakken. Men kun noen få av dem er konvertert for FS 2020. Dersom man sjekker Aircraft.cfg, vil man se at det står model= msfs_DISABLED på mange av liveriene. Dette er fordi disse ikke er klargjort for FS 2020.
Det er en liten prosess å gjøre dette, og det tok meg noen timer og litt hjernetrim å konvertere RNoAF sin U MU. Jeg skal konvertere D AH også (samt kanskje noen til). Jeg jobber fortsatt på gamlemåten, og utfordringen ligger i comp filene (det er disse som bestemmer hvilket materiale som teksturene får, og om dette er matt eller speilblankt). Comp filene må lages ny for hvert livery (og disse ligger ikke i noe paintkit). Slik jeg har gjort det nå med U MU, så ligger denne i pakken. Jeg har ryddet opp i pakken for liveries som ikke er konvertert. Likevel så tror jeg at jeg skal lage de nye liveryene som egne pakker. Til slutt så vil jeg minne om at dette er en konvertering fra FSX. Det betyr at cockpit i liten grad er operativ, men modellen flyr bra. Den som gjorde konverteringsjobben, har konsentrert seg om det utvendige